2010-12-16, 19:55
Medlem
Var med en tjej kompis och kollade på film en dag, vi myste under filmen och efter en stund in i filmen frågade hon om jag ville ge henne massage vilket jag gjorde, samtidigt smekte jag henne mot halsen ochandades varmt mot hennes nacke, utan att va beredd så blev hon helt vild och vände sig om och började grov hångla med mig och sedan ledde det till sex. Detta har hänt mig nu tre gånger i livet. Tycker det är lite små roligt på något sätt, själv tänder jag inte till på detta. Hade en flickvän som testade det på mig och jag reagerade inte alls även om det var lite skönt. Är det så att tjejer är mer känsliga? Iså fall har vi en schysst väg till snabbt sex om man nu kan övertala tjejen att man få ge henne magisk massage som hon kommer gilla extra mycket.

Så säg att jag träffar en tjej, vi umgås och har det allmänt trevlig och hon trivs i mitt sällskap, sen när vi är ensamma hemma hos mig eller hos henne, så ska jag få henne att acceptera att jag ger henne massage, men där är frågan hur man ska göra för att det ska gå rätt till så hon inte misstänker något..

Kan jag säga följande:

När vi sitter och små pratar om något som har med tv att göra, så kan jag säga jag såg ett program där dom gav någon special form utav massage som var ny och mäktig som sägs vara riktigt skönt. Jag tyckte det verkade intressant och försökt lära mig det, Får jag testa på dig?

hon säger: ja

Jag: Måste Tilläga att det inte är riktigt som vanlig massage, så du får vara beredd att det kan känna lite annorlunda men väldigt skönt

Hon ger mig tillåtelse

Jag börjar med min magiska massage, samtidigt pratar jag med henne och huvudet tätt intill hennes öra / nacken. berör henne med lätta smekningar intill halsen och mot örat.

Tror det skulle få henne att bli helvild, eller är det bara en del tjejer som är så känsliga som dom jag har träffat? Känner ni till någon special massage som får tjejer att bli vilda eller har andra tips? give it to me
Citera
2010-12-16, 20:03
Medlem
skrudiss avatar
Sett programserien "Fucked Hard 18"? Handlar om en kille som bjuder tjejer på "massage".

http://fuckedhard18.com/1/?nats=MjQ1OjI2OjEy,0,0,0,0
Citera
2010-12-16, 20:03
Medlem
JohnDolmess avatar
Det du pratar om handlar inte om nån sorts magisk massage! Det kallas att förföra det motsatta könet och har ni kommit så långt att ni sitter tätt tillsammans krävs det inte så mycket för att få ligga!

Så grattis till att vara en riktig kvinnotjusare:-)

Kan tillägga att dom flesta tjejer jag varit med gillar att bli smekta på halsen och känna dom tunga varma andetagen på öronen!
Senast redigerad av JohnDolmes 2010-12-16 kl. 20:05.
Citera
2010-12-16, 20:06
Medlem
Beergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mawid87
jag säga jag såg ett program där dom gav någon special form utav massage som var ny och mäktig som sägs vara riktigt skönt. Jag tyckte det verkade intressant och försökt lära mig det, Får jag testa på dig?
)

Det där om nånting låter väldigt mycket som att du har baktankar. Fast vad gör det, desto snabbare de fattar, desto bättre.
Citera
2010-12-16, 20:29
Medlem
cliques avatar
Har hört någonstans att massage/tryck/smek på magen ska göra en kåt. Värt ett försök kanske
Citera
2010-12-16, 21:01
Medlem
krattaleefs avatar
haha låter jävligt fjantigt att du ska ligga o flåsa nån i nacken ( inget illa menat )
Jag kan attraheras av det OM jag är nära personen, annars blir det nog mer obehagligt.

Som tjej skulle jag rekomendera att smeka låren/innerlåret. Snudda troskanten lite då och då :P
Det hände mig och en kille jag träffade... Han tog aldrig "direkt" på mig. Jag blev helt jävla galen, aldrig vart så kåt i hela mitt liv! PS: gör det länge !!!
Citera
2010-12-16, 22:14
Bannlyst
Jag har bara masserat killar
Citera
2010-12-16, 22:24
Medlem
Snubblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krattaleef
haha låter jävligt fjantigt att du ska ligga o flåsa nån i nacken ( inget illa menat )
Jag kan attraheras av det OM jag är nära personen, annars blir det nog mer obehagligt.

Som tjej skulle jag rekomendera att smeka låren/innerlåret. Snudda troskanten lite då och då :P
Det hände mig och en kille jag träffade... Han tog aldrig "direkt" på mig. Jag blev helt jävla galen, aldrig vart så kåt i hela mitt liv! PS: gör det länge !!!

Utveckla?
Citera
2010-12-16, 22:30
Medlem
krattaleefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubbler
Utveckla?
Vad vill du ha utvecklat? Haha..

Ta fint på låren bara, snudda lite lätt vid troskanterna så jävlar kommer hon att gå igång! :P
Rör också under BHn (bröstet om hon inte har BH) man ska liksom inte ta på könet alls förrens man inte kan hålla sig mer ( hon kan hålla sig mer )
Citera
2010-12-17, 04:45
Medlem
Snubblers avatar
Citat:
Vad vill du ha utvecklat? Haha..

Ta fint på låren bara, snudda lite lätt vid troskanterna så jävlar kommer hon att gå igång! :P
Rör också under BHn (bröstet om hon inte har BH) man ska liksom inte ta på könet alls förrens man inte kan hålla sig mer ( hon kan hålla sig mer )

Haha men typ så ja.

Typ så man gjorde när man var nybörjare och knappt vågade ta på tjejen.. Kan tänka mig att det är något som killar har svårt för, att inte bara gå rakt på. Skall lägga lite extra tanke bakom det nästa gång
Citera
2010-12-17, 14:07
Medlem
brNs avatar
Citat:

Haha det är precis så jag brukar göra, innerlåret och aldrig röra närmare än troskanten, tillslut känner man hur vått det är där nere, då är det dax att flytta vidare
Citera
2010-12-17, 14:26
Medlem
krattaleefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubbler
Haha men typ så ja.

Typ så man gjorde när man var nybörjare och knappt vågade ta på tjejen.. Kan tänka mig att det är något som killar har svårt för, att inte bara gå rakt på. Skall lägga lite extra tanke bakom det nästa gång

Ja, precis som när man var oerfaren! Det känns så jävla bra alltså!
Blir nästan kåt bara jag tänker på det

Citat:
Ursprungligen postat av brN
Haha det är precis så jag brukar göra, innerlåret och aldrig röra närmare än troskanten, tillslut känner man hur vått det är där nere, då är det dax att flytta vidare

Va bra att du gör så då:P och din magiska massage. Du verkar ju inte behöva någon hjälp, experten :P haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in