2010-12-16, 14:56
Medlem
Peer2Peers avatar
Nu när jag satt och tittade på Playrapport så var det ett inslag om extremist islamister. Då slog det mig att media säger inte ett skit om SD (inte efter självmordsbombaren).

SD har ju alltid fått så jäkla mycket skit för deras uttalande om Islam men nu nämner inte media ett skit om SD.

Jag förstår att det inte kommer stå "SD hade rätt om Islam" på Aftonhorans löpsedel men skulle va intressant att höra vad SD har och säga om självmordsbombaren

Bara jag som avskyr media?
Citera
2010-12-16, 16:01
Medlem
zuppja0s avatar
Beror på vilken media, men avskyr aftonhoran. De vill inte erkänna att de hade fel till en viss grad. Jag tycker personligen inte att islam är som en fiende, utan som en vildhund som bör tämjas:P
Citera
2010-12-16, 16:38
Medlem
Rusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuppja0
Beror på vilken media, men avskyr aftonhoran. De vill inte erkänna att de hade fel till en viss grad. Jag tycker personligen inte att islam är som en fiende, utan som en vildhund som bör tämjas:P

Snarare kastreras/avlivas.
Citera
2010-12-16, 16:41
Medlem
Islam som religion är inte mycket bättre än kristendomen och framför allt inte värre än vår nya religion: Dollarn.
Citera
2010-12-16, 17:02
Medlem
Robin Woods avatar
Om nu media skulle nämna nationell politik och vad dom har ansett om de förehavanden som pk-trojkan har gjort sig skyldiga till, skulle det lätt bli tal om nyval och dyra efterräkningar till slut!
Så länge de håller käften klarar sig de nuvarande politikerna undan, då inte folk har kraft att få ut sin inneboende frustration över hur de har blivit lurade under alla år!
Citera
2010-12-16, 17:51
Medlem
Det skulle vara lättare att utlysa nyval i nordkorea än i sverige, det borde ni väl ha märkt under årens gång?
Citera
2010-12-16, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skuggfan
Islam som religion är inte mycket bättre än kristendomen och framför allt inte värre än vår nya religion: Dollarn.

Vem har sagt att Islam är bättre än Kristendomen? Islam är en dödskult, ingen religion. Ifall folk tvunget ska kalla Islam en "religion" är den utan tvekan den värsta som världen någonsin kommer att se.
Citera
2010-12-16, 18:16
Medlem
MissTeheran2009s avatar
var debatt på nyhetsmorgon på tv4 med SD i morse...
Citera
2010-12-16, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastejköket
Vem har sagt att Islam är bättre än Kristendomen? Islam är en dödskult, ingen religion. Ifall folk tvunget ska kalla Islam en "religion" är den utan tvekan den värsta som världen någonsin kommer att se.

Och vad grundar du det här på då?
Citera
2010-12-16, 18:47
Medlem
Bullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peer2Peer
Nu när jag satt och tittade på Playrapport så var det ett inslag om extremist islamister. Då slog det mig att media säger inte ett skit om SD (inte efter självmordsbombaren).

SD har ju alltid fått så jäkla mycket skit för deras uttalande om Islam men nu nämner inte media ett skit om SD.

Jag förstår att det inte kommer stå "SD hade rätt om Islam" på Aftonhorans löpsedel men skulle va intressant att höra vad SD har och säga om självmordsbombaren

Bara jag som avskyr media?

Delar av dom gick ju ut och sa äntligen. Men jag tror inte riktigt det finns utrymme för pajaserna i SD
Och vem är det som egentligen bryr sig?
Citera
2010-12-16, 19:03
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peer2Peer

Jag ser media nämna SD varje dag, i olika sammanhang. Men givetvis är det ganska nedtonat jämfört med exempelvis drevet runt valet eller den omtalade debattartikeln förra året.

I exempelvis söndagens Agenda pratade de mycket om SD. Även Åkessons sekreterares twitter-kommentar gav ju en del rubriker i media.
Citera
2010-12-16, 20:23
Medlem
okok1s avatar
Joo, redan andra dagen smutskastade de SD i agenda...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in