Resultat: Skall flashback starta ett community?
Ja - Jag tänker aktivt delta och skapa en ärlig profil
20,29%
56 röster
Ja - Men jag tänker inte vara så seriös
9,78%
27 röster
Nej - Underground går inte att kombinera med ett community
20,65%
57 röster
Nej - Community är jag inte intresserad av
49,28%
136 röster
2004-10-18, 21:45
Medlem
Hemlige Mårtens avatar
Buuu, på prov i värsta fall.
2004-10-19, 06:43
Medlem
icys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Nej, Stort Nej.

Fb är inen ett community och kommer det att utvecklas till det kommer jag att tacka och lämmna in moderatormössan och användarbyxorna i dörren och promenera härifrån.

Har inte tagit ställning för varken för eller emot att starta community innan, kanske för att det inte har så stor betydelse, FB har redan mycket starka drag av community. Men läste nyligen vår vän LadyTieras inlägg, och då tänker jag att kanske kan vara värt det att göra FB till en officiell community. Inte för att jag tror hon skulle hålla sitt ord och lämna FB, hon skulle nog glömma att hon någonsin skrivit det som står ovan.
2004-10-30, 20:18
Medlem
Mjauvs avatar
Låter som en skitkul idé.
Jag kommer säkert få skit för detta men jag gillar community-tanken just därför att om en person säger intressanta saker så blir jag nyfiken på personen och vill veta lite mer om personen - typ var den bor, hur gammal osv.

Förstår inte riktigt varför ni ogillar tanken på ett community så starkt, ni har ju redan haft en FB-fest?
Det är väl bara att låta bli att skriva presentation eller lägga ut foton på sig själv om man inte vill att folk ska veta något om en?
2004-10-31, 02:52
Medlem
Lutass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjauv
Låter som en skitkul idé.
Jag kommer säkert få skit för detta men jag gillar community-tanken just därför att om en person säger intressanta saker så blir jag nyfiken på personen och vill veta lite mer om personen - typ var den bor, hur gammal osv.

Förstår inte riktigt varför ni ogillar tanken på ett community så starkt, ni har ju redan haft en FB-fest?
Det är väl bara att låta bli att skriva presentation eller lägga ut foton på sig själv om man inte vill att folk ska veta något om en?
Vill man lägga ut foton på sig sjölv finns det ett dussin trådar som behandlar just det ämnet... Skulle det råka bli en community av det här så är risken väldigt stor att det skule bli en lunarstorm klon vilket ingen vill... Inte jag iallafall...

P.S Jag kom nyss från krogen, så mobba mig inte för minsta lilla stavfel... D.S..
2004-10-31, 02:54
Medlem
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av <::-\-47-/-::>
Om det är någon som inte läst tråden från början så tänkte jag bara upplysa om att "Det finns INGA som helst planer på att göra Flashback till en community".

2004-10-31, 02:31
Medlem
Germanias avatar
Varför är inte den här tråden låst då?
2004-10-31, 09:05
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Tråden låst eftersom att frågan är avgjord, se admins inlägg. De som svarar verkar bara läsa rubriken och sedan kasta in ett inlägg.

Den som har något att invända mot låsningen är välkommen att PM:a mig.
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in