2004-07-22, 21:01
Medlem
UrbanKids avatar
Någon som vet hur många volymer den mangan ligger på
Citera
2004-08-16, 15:32
Medlem
Ultimates avatar
Jag har laddat ner 5 torr jag.. finns mera.. Sfbok har släppt 3..
Citera
2004-08-17, 01:45
Bannlyst
13.
Citera
2008-03-31, 20:17
Medlem
Farbror Fazers avatar
Här kommer en jävel till necro, eftersom det alltid är bättre att köra necro än att skapa en identisk tråd. Hellsing är som en del vet den helt klart bästa animen någonsin skapad. Har just kollat klart på de 13 avsnitten för tredje gången

Såg ett OVA avsnitt för länge sedan på en tv links hemsida och vill nu se alla igen. För de som inte vet så är OVA de nyare mer serie aktiga avsnitten på ca 45min var. Har letat som en tok efter Engelsk dubbade OVA avsnitt men hittar ingenstans.

SNÄLLA hjälp mig hitta dom, tror det finns 4st just nu. Måste va på engelska eftersom ja började serien så och kna omöjligt byta till japanskt pladder
Citera
2008-03-31, 20:37
Medlem
Roseniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Måste va på engelska eftersom ja började serien så och kna omöjligt byta till japanskt pladder

Näe...
Citera
2008-03-31, 20:55
Medlem
Farbror Fazers avatar
Kan ju titta på japanska då ja sett igenom hela Love Hina tjaffset men när man börjar på engelska så fastnar man för dom rösterna och anser att karaktärerna är så. Typ som att Pierce Brosnan är den bäste bond eftersom jag växte upp med han
Citera
2008-03-31, 20:59
Medlem
beelzenefs avatar
Testa du det japanska pladdret, då kan du ju få se om allt från början igen .

Jag vet inte var man hittar engelskdubbade avsnitt, men del 4 i OVA-serien släpptes väl för inte så länge sedan i japan, så den kan knappast kommit ut än i alla fall.
Citera
2008-04-01, 16:02
Medlem
Farbror Fazers avatar
Inte samma känsla med en massa britter som ser ut som britter som springer runt i great britain o snackar japanska :P
Citera
2008-04-01, 16:42
Medlem
saftad_burks avatar
Citat:
Inte samma känsla med en massa britter som ser ut som britter som springer runt i great britain o snackar japanska :P
Det kanske blivit kolonaliserat?
Citera
2008-04-01, 17:23
Medlem
Citat:
Här kommer en jävel till necro, eftersom det alltid är bättre att köra necro än att skapa en identisk tråd. Hellsing är som en del vet den helt klart bästa animen någonsin skapad. Har just kollat klart på de 13 avsnitten för tredje gången

Såg ett OVA avsnitt för länge sedan på en tv links hemsida och vill nu se alla igen. För de som inte vet så är OVA de nyare mer serie aktiga avsnitten på ca 45min var. Har letat som en tok efter Engelsk dubbade OVA avsnitt men hittar ingenstans.

SNÄLLA hjälp mig hitta dom, tror det finns 4st just nu. Måste va på engelska eftersom ja började serien så och kna omöjligt byta till japanskt pladder

Oj, jag tycker att animén är kass. Mest då för att jag läst serien och att animén inte följer main-storyn. (lol?) Either way, OVA'n är dock den bästa som gjorts. ^^
Citera
2008-04-01, 19:27
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8D8
Oj, jag tycker att animén är kass. Mest då för att jag läst serien och att animén inte följer main-storyn. (lol?) Either way, OVA'n är dock den bästa som gjorts. ^^

javet! Men den existerar ju inte med Eng dub!! Lr ja de gör den ju men ja ghittar inget
Citera
2008-04-01, 21:09
Medlem
Promo._s avatar
Tillför väl inte direkt med något. Men Hellsing är den enda "manga-serien" jag har tyckt om. Har bara kollat på den och väldigt lite på Naruto, som jag inte gillar alls.

Hellsing är fan stört skönt!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in