2010-12-14, 15:13
Medlem
gimmesmokess avatar
Tjenare. Jag formaterade min dator i lrdags. D installerade windows ljud och grafik och allt fungerade bra.

Tills jag upptckte att jag i wow endast kunde har instllningar "fair" p grafiken, nr jag borde kunna kra fullt med mitt 4870x2. S d installerade jag senaste grafikkorts drivisar, och vill minnas att det var efter det som ljudet slutade fungera. Inte helt sker dock.

D tankade jag senaste ljud drivisar p gigabytes hemsida till mitt GA-P55M-UD2. Och frskte installera, men det funkar inte, det failar hela tiden med att installera drivisarna correct.

Testar att ta bort, dom i device manager och installera igen osv, men funkar inte.

fr detta error

Windows cannot load the device driver for this hardware. The driver may be corrupted or missing. (Code 39)
Citera
2010-12-14, 15:23
Medlem
gimmesmokess avatar
http://img716.imageshack.us/img716/9972/32079150.jpg
Citera
2010-12-14, 15:30
Medlem
frellis avatar
Testa detta:
http://support.microsoft.com/mats/no_sound/sv
Citera
2010-12-14, 16:36
Medlem
gimmesmokess avatar
Tack, men hjlpte inte.

Problemet r att nr jag uninstall:ar drivisarna och sen sker efter hrdvaru frndringar s installarar windows sina egna drivrutiner s fort den hittar ny hrdvara, utan att ens frga mig. S nr jag installerar mina egna drivisar s skriver jag ju ver dom gammla. Vilket kan vara dr problemet ligger.
Citera
2010-12-14, 16:59
Medlem
frellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gimmesmokes
Tack, men hjlpte inte.

Problemet r att nr jag uninstall:ar drivisarna och sen sker efter hrdvaru frndringar s installarar windows sina egna drivrutiner s fort den hittar ny hrdvara, utan att ens frga mig. S nr jag installerar mina egna drivisar s skriver jag ju ver dom gammla. Vilket kan vara dr problemet ligger.
Testat gra en systemterstllning till ett datum innan det brjade krngla? Eller fungerar det inte p grund av att du just omformaterat? Vrt ett frsk antar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in