2010-12-14, 12:42
Medlem
Vet inte om detta är rätt forum, men jag vet inte var jag annars skulle placera tråden.

Jag har fått ett invoice-meddelande via mail, men jag kan inte se vad för format filen har och kan således inte öppna den. (Vet alltså därför inte vilket program jag ska använda för att öppna den)

Vet någon hur jag kan ta reda på vad filen har för format? När jag går in på egenskaper på filen står det bara "Fil" Bredvid filtyp.
Citera
2010-12-14, 12:46
Medlem
Enormouses avatar
Om det är en röstfil så bör du kunna öppna den i windows media player, även om det bara är en "fil", det funkade för mig när jag hade en liknande fil. Öppna och sedan öppna med. Om Windows Media Player inte finns med i listan, gå till: "C:\Program\Windows Media Player\wmplayer.exe" och markera denna fil för att öppna.
Senast redigerad av Enormouse 2010-12-14 kl. 12:49.
Citera
2010-12-14, 12:59
Medlem
Fraadyis avatar
Funkar inte WMP så pröva med VLC.
VLC funkar till dem flesta ljudfiler och videoklipp som finns på nätet.
Nerladdning från deras hemsida: http://www.videolan.org/vlc/
Snabbt och simpelt
Citera
2010-12-14, 13:19
Medlem
Fungerade inte, men däremot verkar VLC ha identifierat filformatet som "undf", så nu ska jag nog hitta något program som kan öppna den. Tack för hjälpen!
Citera
2010-12-14, 13:39
Medlem
Fraadyis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuicyGFX
Fungerade inte, men däremot verkar VLC ha identifierat filformatet som "undf", så nu ska jag nog hitta något program som kan öppna den. Tack för hjälpen!

Inte allt för svårt ju, pröva t.e.x denna http://www.softwaregeek.com/undf-player-free/p1.html
UNDF player är bara och googla, dem flesta players är gratis och är lättanvända ifall jag har förstått allting rätt.
Citera
2010-12-14, 15:33
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuicyGFX
undf=UNDEFINED dvs okänd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in