2010-12-13, 21:20
Medlem
Love-Diana-de-Nices avatar
När jag sökt efter rubricerad person har jag inte hittat nått i den här trådan. Jag tycker att det är dags att skapa en sådan.

Enligt uppgift runkar han när han läser om sig själv i pressen. Stämmer det?
Citera
2010-12-13, 21:22
Medlem
Deejaymupps avatar
han har ritat en festlig tekning på nån profet?
Citera
2010-12-13, 21:22
Medlem
Gicka666s avatar
Duger inte denna?

https://www.flashback.org/t1145878
Citera
2010-12-13, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gicka666
Duger inte denna?

https://www.flashback.org/t1145878

Nope! Det är tråden för "Censur och yttrandefrihet".
Citera
2010-12-13, 21:29
Medlem
Fullfittans avatar
En copycat och attention whore är vad han är och jag hoppas innerligt att han sprängs.
Citera
2010-12-13, 21:30
Bannlyst
Jag fick en rejäl utskällning av honom när jag råkade krocka med hans kundvagn när jag gick runt ett hörn. Han skrek och viftade med armarna som en riktig galning. Helt röd i ansiktet var han också. Läskig typ.
Citera
2010-12-13, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cashguard
Jag fick en rejäl utskällning av honom när jag råkade krocka med hans kundvagn när jag gick runt ett hörn. Han skrek och viftade med armarna som en riktig galning. Helt röd i ansiktet var han också. Läskig typ.

Härligt! Mer sånt...
Citera
2010-12-13, 21:36
Medlem
olasvenssons avatar
Lars Viks alster är inte gjorda av honom själv. Många barn i Indien tillverkar konst åt honom. "Fattiga, fula, lortiga små äckelbarn gör konst till mig den vita mannen i norr" säger Wilks och rappar till köksbeträdet Mohamir över nyllet.
Citera
2010-12-13, 21:58
Medlem
Lars Vilks hittade på ett låtsasland kallat Ladonien. När han inte fick nån vidare uppmärksamhet för detta blev han lite sur. Sedan fick han emellertid se att danska konstnärer hade retat upp den muslimska världen genom att göra teckningar av profeten Mohammed.

Lars Vilks fick en idé. Kan dom så kan jag. Han gjorde en copycat av de danska upphovsmännen och ritade en karikatyr av profeten och vips fick han den uppmärksamhet han anser sig förtjänt av. Han runkar sig till sömns varje natt när han tänker på vilken stor "konstnär" han är.

Lars Vilks motto - "Jag provocerar, alltså finns jag".

Ladonien har för övrigt förklarat krig mot Sverige och frågan är om inte Lars Vilks själv ligger bakom självmordsbombaren.

Allt enligt uppgifter från anonyma källor.
Citera
2010-12-13, 22:04
Medlem
PuncturedBladders avatar
Han verkar inte särskilt rädd.
Från Rapport, inslaget börjar ca. 7.25 in.
http://svtplay.se/v/2267751/rapport/13_12_19_30?cb,a1366518,1,f,-1/pb,a1366516,1,f,-1/pl,v,,2267772/sb,p103263,1,f,-1
Citat:
De här två figurerna som försökte bränna ner mitt hus, som utövade den här mordbranden, de visade sig vara kompletta amatörer, det var ju så också med den här självmordsbombaren i Stockholm, alltså det var ju så dåligt gjort.
Men det spelar ingen roll, någon gång kan de lyckas med allting.

EDIT: Kan ju inte låta bli att hålla med honom.
Citera
2010-12-14, 13:36
Medlem
sthlmkids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Love-Diana-de-Nice
Lars Vilks hittade på ett låtsasland kallat Ladonien. När han inte fick nån vidare uppmärksamhet för detta blev han lite sur. Sedan fick han emellertid se att danska konstnärer hade retat upp den muslimska världen genom att göra teckningar av profeten Mohammed.

Lars Vilks fick en idé. Kan dom så kan jag. Han gjorde en copycat av de danska upphovsmännen och ritade en karikatyr av profeten och vips fick han den uppmärksamhet han anser sig förtjänt av. Han runkar sig till sömns varje natt när han tänker på vilken stor "konstnär" han är.

Lars Vilks motto - "Jag provocerar, alltså finns jag".

Ladonien har för övrigt förklarat krig mot Sverige och frågan är om inte Lars Vilks själv ligger bakom självmordsbombaren.

Allt enligt uppgifter från anonyma källor.

Hahaha! Han verkar ju helt uppe i det blå. Skojfriskt och uppmuntrande det här.

"Ladonien har förklarat krig med Sverige[4] och San Marino[5]."
Citera
2010-12-14, 14:20
Bannlyst
Måtte någon vilsen muslim hitta honom någon gång så vi slipper målarkludden snart. Detta är tamejfan inget skämt. Magnet för problem för svenska folket som sedan gömmer sig likt en av föräldrar överbeskyddad mobbare bakom SÄPO, till kostnad för svenska skattebetalare. FY fan vilken hora han är.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in