• 1
  • 2
2010-12-13, 16:05
Medlem
Rois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icx
Läste du hela min trådstart?
Faktiskt inte! Har nog sovit lite dåligt... En anledning till att jag inte sätter ignore på folk är ju faktiskt att jag tänker att de rätt vad det är kommer skriva något intressant, så ett alternativ med en smidig "note to self" skulle jag nog välkomna.
2010-12-13, 17:16
Medlem
lendrygghs avatar
Skulle vara behändigt, en liten note-to-self-flagga bredvid trådtiteln. Kanske inte prio 1, men ingen dum idé.
2010-12-13, 17:54
Medlem
+Obi+s avatar
Om jag bygger lite på din idé, så skulle det vara guld värt med en enkel knapp som döljer hela trådar också.
2010-12-13, 18:57
Medlem
Låter som ett bra förslag
2010-12-13, 19:57
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Njah, bättre att folk ger fan i att bry sig om det är ett troll eller inte. Det är tråden i sig som är det viktiga.

Men eftersom det inte skulle störa någon annan användare, så låt gå för min del även om jag inte har något att säga till om i saken. Denna funktion finns ex. i alla pokerklienter och är bra för att ha koll på olika spelare.
2010-12-13, 20:24
Medlem
ischs avatar
Då det är något individuellt så tycker jag att det är en hyfsad idé även om vi som sagt har en idnore möjlighet. Frågan är väl om folk nöjer sig med en lite prick utan att man i nästa steg vill kunna skriva kommentarer, länka inlägg etc. Men jag är nog ändå positiv.
2010-12-15, 13:04
Medlem
core_s avatar
Ämnet tas upp i olika former i massor av trådar redan. Sök på!

Låst
/Mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in