2010-12-17, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aivy
Tack så mycket! Ditt ex låter dessvärre lite som jag har små tendenser att vara också vilket är en aning skrämmande om det du berättar i så fall är min framtid. Jag hoppas att jag kan vända på det ock tillåta mig själv att vara lycklig istället för att hela tiden tro att allt ska gå åt helvete för att jag på något sätt tror att det blir lättare att hantera när det väl händer.

Ja på sätt och vis kan jag väl bara säga att det kanske var tur att det hände nu och inte senare. Jag anser att känslorna går upp och ner och att ett förhållande även måste klara det och även tåla lite bråk. Jag lämnar inte skutan för det utan står troget kvar. Men om man misstror den andra hela tiden och tror att den vill en illa så förstår jag att man inte vill stanna kvar.

Försök tänka på vad han gör, inte på dina tankar. Det är nog det bästa rådet jag kan ge. Å då menar jag inte att du ska analysera minsta lilla sak, varför gjorde han sådär, varför gjorde han inte det där osv. Jag tror att du vet själv innerst inne ifall han gillar dig eller inte, när du börjar tvivla, sätt dig ner och fundera, försök hitta den känslan.

Jag håller på dig :-)
Citera
2010-12-17, 09:30
Medlem
Aivys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonkejober
Ja på sätt och vis kan jag väl bara säga att det kanske var tur att det hände nu och inte senare. Jag anser att känslorna går upp och ner och att ett förhållande även måste klara det och även tåla lite bråk. Jag lämnar inte skutan för det utan står troget kvar. Men om man misstror den andra hela tiden och tror att den vill en illa så förstår jag att man inte vill stanna kvar.

Försök tänka på vad han gör, inte på dina tankar. Det är nog det bästa rådet jag kan ge. Å då menar jag inte att du ska analysera minsta lilla sak, varför gjorde han sådär, varför gjorde han inte det där osv. Jag tror att du vet själv innerst inne ifall han gillar dig eller inte, när du börjar tvivla, sätt dig ner och fundera, försök hitta den känslan.

Jag håller på dig :-)

Jobbit att du verkar veta hur jag tänker
Citera
2010-12-17, 20:34
Bannlyst
Han kommer nog lämna dig oavsett vad du än gör.
Ett olösligt problem , så var inställd på det.
Är du vis så lämnar du honom före han lämnar dig så du har äran i behåll
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in