Detta är någonting som jag har försökt med några gånger tidigare men inte lyckats med. Då jag har runkat på tok för mycket på sistonde tänkte jag att jag skulle ta ett uppehåll på 2 veckor, och eftersom jag är så satans kåt av mig var jag tvungen att hitta nått substitut till det eftersom jag inte har tillgång till en hona för tillfället. Hittade en ny porrsida med massa grym porr, och blev fruktansvärt kåt. Satt och kollade på porren samtidigt som jag spände pc-muskeln lite. Blev en oerört skön spänning, och fick en riktigt skön känsla i kroppen. Efter cirka 45 minuter av koncentrerat porrtittande höll jag på att explodera och fick en för jävla skön och lång orgasm. Känslan jag hade i kroppen under hela "akten" var mycket lik känslan man har i verkligheten när man har riktigt bra sex. Ca 15 minuter senare blev jag riktigt kåt igen och gjorde samma sak, fast denna gång tog det 2h. Så sitter här och är rätt trött efter att ha koncentrerat mig så länge, men jag kan säga att det var verkligen värt det, för detta är nått himmelskt härligt
Är en del träning bakom har försökt tidigare som sagt. Har lyssnat på en hypnosljudfil som ger en mental orgasm och lyckats med det några gånger där. Har även onanerat genom att smeka ollonet som en klitoris

och genom att klämma pungkulorna enbart. Tips är att leva sig in i porrfilmen så mycket som möjligt, och verkligen låta känslan sprida sig i hela kroppen, dessutom spänna och slappna av pcmuskeln. Enjoy your sexytime