2010-12-13, 02:02
Bannlyst
Detta är någonting som jag har försökt med några gånger tidigare men inte lyckats med. Då jag har runkat på tok för mycket på sistonde tänkte jag att jag skulle ta ett uppehåll på 2 veckor, och eftersom jag är så satans kåt av mig var jag tvungen att hitta nått substitut till det eftersom jag inte har tillgång till en hona för tillfället. Hittade en ny porrsida med massa grym porr, och blev fruktansvärt kåt. Satt och kollade på porren samtidigt som jag spände pc-muskeln lite. Blev en oerört skön spänning, och fick en riktigt skön känsla i kroppen. Efter cirka 45 minuter av koncentrerat porrtittande höll jag på att explodera och fick en för jävla skön och lång orgasm. Känslan jag hade i kroppen under hela "akten" var mycket lik känslan man har i verkligheten när man har riktigt bra sex. Ca 15 minuter senare blev jag riktigt kåt igen och gjorde samma sak, fast denna gång tog det 2h. Så sitter här och är rätt trött efter att ha koncentrerat mig så länge, men jag kan säga att det var verkligen värt det, för detta är nått himmelskt härligt

Är en del träning bakom har försökt tidigare som sagt. Har lyssnat på en hypnosljudfil som ger en mental orgasm och lyckats med det några gånger där. Har även onanerat genom att smeka ollonet som en klitoris och genom att klämma pungkulorna enbart. Tips är att leva sig in i porrfilmen så mycket som möjligt, och verkligen låta känslan sprida sig i hela kroppen, dessutom spänna och slappna av pcmuskeln. Enjoy your sexytime
Senast redigerad av Johnnythecowboy 2010-12-13 kl. 02:07.
Citera
2010-12-13, 02:17
Medlem
Johanboyboys avatar
Och vad ska vi diskutera? Förresten, lyssnar du på Di Leva samtidigt?
Citera
2010-12-13, 03:14
Medlem
Han dela med sig av en erfarenhet, thats it
Citera
2013-08-20, 10:21
Medlem
Anon2s avatar
Detta är faktiskt det bästa "runk" tipset som existerar.
Lite roligt/tragiskt att folk avfärdar detta som skit.

Kom på denna "runkmetod" själv.

Man kan få en otrolig orgasm av denna metod, en orgasm som varar typ 3 gånger längre och är 3 gånger starkare än vid vanlig handrunkning.
Jag blev faktiskt helt mindblown första gången jag upplevde det.

Man kan behålla alla kläder på när man gör det, och för extra spänning kan man göra det medan föräldrarna är hemma, det kan faktiskt göra det ännu skönare, finns en anledning till varför vissa har sex när det finns risk att bli påkommen, det ger en extra kick, svårt att förklara.
(obs jag är inte sjuk i huvudet och har incest tankar, tvärtom, spyr bara av tanken).

Efter att ha funnit denna metod så vill jag typ inte runka som vanligt längre, det känns så mediokert att handrunka i jämförelse.
Citera
2013-08-20, 23:54
Medlem
Torps avatar
Pc-muskeln..?
Citera
2013-08-21, 14:48
Medlem
Anon2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3ABM581
Vilken är din hemliga metod? Framgår inte i inlägget
Trådskaparen beskriver metoden.
Jag spänner och slappnar av kuken, antar att det är Pc-muskeln.
Citera
2013-08-21, 21:56
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2025-03-21, 11:36
Medlem
Jag som fullvuxen och pervers man på strax 40 år får ofta orgasm och sprutar utan att röra kuken. Ofta när jag är riktigt kåt och frugan särar upp sin svettiga pissluktande fitta så hinner jag oftast inte mer än ta fittan i munnen innan jag kommer i kalsongerna. Ibland räcker det med att jag luktar min fru mellan skinkorna så kommer jag. Här om dagen tex så åkte vi långväga med bilen, frugan körde. Hon började prata om hur svettig hon var i röven och fittan. Självklart fick jag ståkuk direkt och blev kåt. Hon körde in fingrarna mellan skinkorna och sedan lät mig lukta och smaka på fingret och jag sprutade nästan omedelbart.
Citera
2025-03-21, 13:01
Medlem
Citat:
Jag som fullvuxen och pervers man på strax 40 år får ofta orgasm och sprutar utan att röra kuken. Ofta när jag är riktigt kåt och frugan särar upp sin svettiga pissluktande fitta så hinner jag oftast inte mer än ta fittan i munnen innan jag kommer i kalsongerna. Ibland räcker det med att jag luktar min fru mellan skinkorna så kommer jag. Här om dagen tex så åkte vi långväga med bilen, frugan körde. Hon började prata om hur svettig hon var i röven och fittan. Självklart fick jag ståkuk direkt och blev kåt. Hon körde in fingrarna mellan skinkorna och sedan lät mig lukta och smaka på fingret och jag sprutade nästan omedelbart.
Låter hel galet om det är sant.

Ett tips jag kan ge om man vill ha en spontan orgasm utan att behöva runka är at stryka lite med brännässlor på kuken bränner ganska länge dock så man ska starta lite försiktigt.
Citera
2025-03-24, 21:58
Medlem
Dille24s avatar
Har hänt ett par gånger i ungdomen när man smugit på fruntimmer och precis när man får se fittan så sprutar man i kalsongerna .. hänt två tre gånger men aldrig till porr bara med riktiga kvinnor..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in