2010-12-13, 01:22
Medlem
DanteAlighieris avatar
Varför är det så många som startar trådar om Islam och anhängare till Islam i I&I? Det borde väl inte vara så svårt att starta tråden i rätt forum?

Visste inte vart eller om jag skulle ta upp detta, men med tanke på hur mycket skit som produceras för tillfället så kan ju detta vara en heads up.
Citera
2010-12-13, 01:26
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Varför är det så många som startar trådar om Islam och anhängare till Islam i I&I? Det borde väl inte vara så svårt att starta tråden i rätt forum?

Visste inte vart eller om jag skulle ta upp detta, men med tanke på hur mycket skit som produceras för tillfället så kan ju detta vara en heads up.

Du får ju kolla vad trådarna handlar om. Just nu är det mycket angående terrorist attentatet i Stockholm. Och det var ju ett sådant där muslimkryp som utförde dådet. Och då blir det ju en religiös vinkling på det hela även tråden isig handlar om integration och invandring.
Citera
2010-12-13, 01:29
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Du får ju kolla vad trådarna handlar om. Just nu är det mycket angående terrorist attentatet i Stockholm. Och det var ju ett sådant där muslimkryp som utförde dådet. Och då blir det ju en religiös vinkling på det hela även tråden isig handlar om integration och invandring.

Förstår jag väl, det jag frågar mig är om hela klientelen på Flashback är inkapabla att placera trådar korrekt.

https://www.flashback.org/t1388680
Citera
2010-12-13, 01:33
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Förstår jag väl, det jag frågar mig är om hela klientelen på Flashback är inkapabla att placera trådar korrekt.

https://www.flashback.org/t1388680

Du besvarar ju din egen fråga.

1. Du undrar varför så många trådar är felplacerade

2. Jag säger att de som är där nu inte är felplacerade, dock är de väldigt religiöst färgade

3. Du säger dig förstå att det är många som är rätt placerade men undrar i alla fall varför de är felplacerade.

Så svaret på din fråga är. Nej de är inte felplacerade, och majoriteten av användarna är inte inkompetenta vad gäller placeringen av trådarena.

Om du utöver detta anser att de är felplacerade så får du slänga iväg en RP på dem, och se om även mod anser som du.
Citera
2010-12-13, 03:35
Medlem
Finns det ingen möjlighet till att sammanslå samtliga - eller åtminstone minska antalet - trådar som behandlar det mentalt instabila missfostret som sprängde sig själv i bitar? Några andra alternativ, kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in