• 3
  • 4
2010-12-15, 00:44
Medlem
Wendigos avatar
Eftersom jag älskar Wendigo på alla möjliga sätt, kroppsliga såväl som esoteriska, så lovar jag att ta en -eller flera - för laget det dygnet !
2010-12-16, 01:16
Medlem
Machss avatar
Nu är det faktiskt 95 stycken som kommer delta på "Den stora onanidagen" på facebook, och 25 som kanske kommer

Jag kommer iaf komma, flera gånger om

Men ni som är med på facebook, gå med i eventet och bjud in era vänner så det sprider sig lite mer, för nu sitter vi fast med ungefär 800 som inte har svarat
2010-12-16, 12:48
Medlem
MrInks avatar
Den stora dagen börjar närma sig och jag kommer att hålla upp till lördag nu. Man måste komma utvilad till matchen!

Det har dykt upp en extra utmaning för mig ... jag har dejt både fredag, lördag och söndag med tre olika kvinnor dessutom. För att visa på allvaret med onanidagen har jag lovat mig själv att inte ligga med någon av dem. Fredagens dejt tror jag inte blir några problem. Vi kommer att kunna hålla oss. Lördagen blir knepigare. Dels för att jag har en känsla av att hon kommer att vilja slita mig i stycken och att lördagen är onanidagen. Jag får försöka avsluta lördagens dejt jävligt snabbt om jag ska hinna med sex runkningar. Söndagen blir jobbig. Den kvinnan är svart och jag har aldrig haft sex med en svart kvinna. Inget hindrar mig iofs då onanidagen är passerad, men om jag har gjort sex runkningar på lördagen kommer jag att vara helt slut och ha skavsår på kuken. Jaja, det kostar att ligga på topp! Vad gör man inte för laget?
2010-12-16, 15:10
Medlem
nuendasts avatar
Finns redan en officiell omsmidde och den har redan varit i år. Skall se om jag kan rota fram datumet och återkomma om det. Så din id'e är långt ifrån originell tyvärr. Personligen tycker jag bara att det är larvigt. Varför onanera på en speciell dag? Det är väll bättre att göra det när man är kåt? Fjortisvarning på detta fjanteri.
2010-12-16, 16:38
Medlem
Tinfoiltrolls avatar
I'm in! Härligt initiativ! Jag har inte kramat ur tuben idag så det blir väl att vila sig i form nu inför fredag natt.
2010-12-16, 16:54
Medlem
Roevarns avatar
Hahaha, jag deltar
2010-12-16, 21:45
Medlem
Wonderbras avatar
Jag får väl också anmäla mig!

Dock brukar det ju komma sig regelbundet med ungefär 24h intervall ändå! Ska tvinga sambon delta också.
2010-12-17, 15:48
Medlem
MrInks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machs
Nu är det faktiskt 95 stycken som kommer delta på "Den stora onanidagen" på facebook, och 25 som kanske kommer

Jag kommer iaf komma, flera gånger om

Men ni som är med på facebook, gå med i eventet och bjud in era vänner så det sprider sig lite mer, för nu sitter vi fast med ungefär 800 som inte har svarat
175 anmälda nu, 45 kanske och 1285 har inte svarat.
Av de 45 hoppas jag att hälften är med och av de 1285 är säkert 25% med.
Härligt!

Snart är det lördag!
2010-12-17, 16:33
Medlem
Njaee, alltså. Den här typen av trådar gör sig bäst i Laidback.
//Moderator
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in