• 1
  • 2
2010-12-13, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NephruruS
Även jag väntar på prover utav DD & Vegas som ska komma nu i veckan.
Kommer lämna en kort rescension om vad jag tycker om dem!
Men som det ser ut just nu så känns escape mest prisvärt faktiskt även om det som sagt tidigare inte gör en lika mindfucked.

Hur fick du veta att du skulle få sample av SN? mail sms?
Citera
2010-12-13, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rake
Då röker du nog för lite eller så röker du inte på rätt sätt. Läser man dina tidigare inlägg så verkar du uppskatta intensiva rus och då passar inte dom riktigt in men man känner fortfarande av det.

Jag röker den på samma sätt som jag röker alla andra mixar, pipa eller shebang. Har dock bara testat en Escape. Jag kanske fick en påse som hade väldigt tunt med kemikalier? Som du skriver i ditt senaste inlägg känns det ju lite amatörmässigt. Dock verkar ju en hel del relativt nöjda och inte grundlurade som jag kände mig.. Känns som jag inte riktigt pallar ge det en chans till nu när nya vegas/dd är på ingång.

Och ja, du har helt rätt i att jag gillar lite mer intensiva rus men jag uppskattar även sköna/chilla rus som på vanlig cb!
Citera
2010-12-13, 21:32
Medlem
Sailans avatar
SLs produkter fungerade bra för mig, riktigt skön känsla, rustid på ca 1 timme, bra pris och snabb leverans.

Med SN har jag fått bra produkter och skitprodukter, men priset är det som gör att jag inte handlar där. Otroligt överdrivet.
Citera
2010-12-13, 21:32
Medlem
rakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makke-
Jag röker den på samma sätt som jag röker alla andra mixar, pipa eller shebang. Har dock bara testat en Escape. Jag kanske fick en påse som hade väldigt tunt med kemikalier? Som du skriver i ditt senaste inlägg känns det ju lite amatörmässigt. Dock verkar ju en hel del relativt nöjda och inte grundlurade som jag kände mig.. Känns som jag inte riktigt pallar ge det en chans till nu när nya vegas/dd är på ingång.

Och ja, du har helt rätt i att jag gillar lite mer intensiva rus men jag uppskattar även sköna/chilla rus som på vanlig cb!
Då röker du iaf rätt, eller iaf på ett sätt som man får ut mycket av det man röker, tänkte framförallt på tjubang Kan nog stämma iom att mixarna inte verkar framställas särskilt professionellt men tyckte bara att det var konstigt för att har inte hört någon annan som fått mer eller mindre helt utebliven effekt.

Blir spännande att se hur lik dom kommer vara batch1 men känner mig fortfarande så lurad av SN, behandlar en som att man inte har någon fungerande hjärna kvar efter alla duster med div mixar.
Citera
2010-12-13, 21:39
Medlem
dunderhuvuds avatar
Citat:
Osmidigt av SN att ha recensenter som har helt färska konton, din recension kommer inte värderas högt tyvärr.
Bättre än din kan jag försäkra dig om lille vän
Citera
2010-12-13, 21:46
Medlem
NephruruSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemolle
Hur fick du veta att du skulle få sample av SN? mail sms?

Fick mail av dem att jag skulle få bli testperson för dessa när dem kommer.
Senast redigerad av NephruruS 2010-12-13 kl. 22:13.
Citera
2010-12-13, 22:11
Medlem
Citat:
Då röker du iaf rätt, eller iaf på ett sätt som man får ut mycket av det man röker, tänkte framförallt på tjubang Kan nog stämma iom att mixarna inte verkar framställas särskilt professionellt men tyckte bara att det var konstigt för att har inte hört någon annan som fått mer eller mindre helt utebliven effekt.

Blir spännande att se hur lik dom kommer vara batch1 men känner mig fortfarande så lurad av SN, behandlar en som att man inte har någon fungerande hjärna kvar efter alla duster med div mixar.

Haha yes jag håller med till fullo! Det kanske har vart deras taktik hela tiden Jag lever kanske lite i min egna värld när jag innerligt hoppas att de i alla fall ska vara i närheten av batch 1. Men men.. man kan ju alltid hoppas
Citera
2010-12-13, 23:25
Medlem
big_bobs avatar
Jag gillar verkligen SL. Ska fortsätta köpa av dem. Bra priser. Och gillar påsarna. Jag behöver inte ha en speciell förpackning åt mina droger. En zipp påse duger gott och väl. Jag gillar inte det man fick av spicenordic. Hade ju inte ens zipp det senaste året.
Citera
2010-12-15, 09:14
Medlem
_b0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolliwolli
Om jag ska röka den där skiten så tar jag från nordic alla dagar.

Spicelandet har för fna Yahoo mail...
Och ingen faq eller nått.
Fast vet ju dock ej hur dom är i kvalliten eller leveranser .
Men hemsidan sög.

såg just att det stog "Vi levererar direkt efter ni lagt eran order."
Ju kyss mig

Vad har det för betydelse om det är en Yahoo mejl? Skulle kvaliteten på grejerna eller servicen vara sämre då menar du? SN´s hemsida är ju inte snyggare än SL och SN har inte någon FAQ heller. Och dom gångerna jag beställt ifrån SL så har det skickats samma dag (om man tar postförskott).
Citera
2010-12-15, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av big_bob
Jag gillar verkligen SL. Ska fortsätta köpa av dem. Bra priser. Och gillar påsarna. Jag behöver inte ha en speciell förpackning åt mina droger. En zipp påse duger gott och väl. Jag gillar inte det man fick av spicenordic. Hade ju inte ens zipp det senaste året.

Fortfarande ingen zip varken från SN eller MP, mycket irriterande och väldigt osmidigt. En vanlig genomskinlig zip är ju många gånger bättre än de där förpackningarna.
Citera
2010-12-15, 13:09
Medlem
dawatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolliwolli
Om jag ska röka den där skiten så tar jag från nordic alla dagar.

Spicelandet har för fna Yahoo mail...
Och ingen faq eller nått.
Fast vet ju dock ej hur dom är i kvalliten eller leveranser .
Men hemsidan sög.

såg just att det stog "Vi levererar direkt efter ni lagt eran order."
Ju kyss mig

Jag förstår inte alls hur du tänker, kanske för att jag enbart har fått positiva intryck av Spicelandet, bortsett från den amatörmässiga sidan.

Jag har beställt och fått mina leveranser dagen efter att jag satt in pengar till deras postgiro, två gånger.

(Ej svar till det jag citerat.)
Förstår inte heller riktigt varför det skulle spela någon roll att det kommer i ziplockpåsar, om man nu inte bor hemma eller med någon som tänker konstigt och skulle bry sig om det man röker ligger i en ziplock-påse eller någon färgglad plast-metall-påse, som inte går att försluta ska tilläggas.

Nej jag tycker helt klart att Spicelandet vinner över Spice-Nordic i dagens läge. Bättre priser, bättre smak(juicy fruit smakar och luktar verkligen som just juicy fruit) och längre rus. Jag har fått det dagen efter mina påsar dagen efter betalning hos SL, hos SN tar det ett par dagar för dom att se betalningen tydligen, så jag har oftast fått det två dagar efter betalningen, minst. Hade SN haft kvar samma recept som deras första batchar av xxx-smoke och vegas så hade det vart bättre än SL med hästlängder, men som det är idag så tycker jag att det är ovärt att behöva frysa en gång i halvtimmen för att hålla ruset igång.
Senast redigerad av dawatt 2010-12-15 kl. 13:12.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in