Citat:
Ursprungligen postat av Bolliwolli
Om jag ska röka den där skiten så tar jag från nordic alla dagar.
Spicelandet har för fna Yahoo mail...
Och ingen faq eller nått.
Fast vet ju dock ej hur dom är i kvalliten eller leveranser .
Men hemsidan sög.
såg just att det stog "Vi levererar direkt efter ni lagt eran order."
Ju kyss mig
Jag förstår inte alls hur du tänker, kanske för att jag enbart har fått positiva intryck av Spicelandet, bortsett från den amatörmässiga sidan.
Jag har beställt och fått mina leveranser dagen efter att jag satt in pengar till deras postgiro, två gånger.
(Ej svar till det jag citerat.)
Förstår inte heller riktigt varför det skulle spela någon roll att det kommer i ziplockpåsar, om man nu inte bor hemma eller med någon som tänker konstigt och skulle bry sig om det man röker ligger i en ziplock-påse eller någon färgglad plast-metall-påse, som inte går att försluta ska tilläggas.
Nej jag tycker helt klart att Spicelandet vinner över Spice-Nordic i dagens läge. Bättre priser, bättre smak(juicy fruit smakar och luktar verkligen som just juicy fruit) och längre rus. Jag har fått det dagen efter mina påsar dagen efter betalning hos SL, hos SN tar det ett par dagar för dom att se betalningen tydligen, så jag har oftast fått det två dagar efter betalningen, minst. Hade SN haft kvar samma recept som deras första batchar av xxx-smoke och vegas så hade det vart bättre än SL med hästlängder, men som det är idag så tycker jag att det är ovärt att behöva frysa en gång i halvtimmen för att hålla ruset igång.