Har googlat förgäves - vet någon om hon är tillsammans med Markus Frykén som spelar i bandet? Hittar inget som helst genom mina sökningar, men enligt Birthday är de skrivna på samma adress i Skövde. Någon som vet?
Har googlat förgäves - vet någon om hon är tillsammans med Markus Frykén som spelar i bandet? Hittar inget som helst genom mina sökningar, men enligt Birthday är de skrivna på samma adress i Skövde. Någon som vet?
De har även flera företag tillsammans kopplade till bandet och turnén antar jag... flera föräldrar är oxå engagerade....
Håller med, hon är jättesöt och jättefin. men tyvärr för oss så har hon pojkvän. Tror det är npån i hennes band. Ska bli kul att se henne i kväll i malmö på meloditävlingen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!