2010-12-12, 02:41
Medlem
ProfessorOaks avatar
Som rubriken lyder undrar jag och har dessutom undrat sedan lång tid tillbaka hur denna mångkultur inte kan sluta i ett inbördeskrig?
2010-12-12, 02:43
Medlem
det kommer att bli det, och jag kommer vara med i det. nu ska jag hämta min ak-47a och dra söderut
2010-12-12, 02:48
Medlem
Adam211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorOak
Som rubriken lyder undrar jag och har dessutom undrat sedan lång tid tillbaka hur denna mångkultur inte kan sluta i ett inbördeskrig?

Tror du på fullt allvar att det kommer bli ett inbördeskrig mellan svennebananer och invandrare?

Är medveten om att du är islamofob och hatar allt som har med islam och muslimer.
2010-12-12, 02:52
Medlem
KTMUSERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adam211
Tror du på fullt allvar att det kommer bli ett inbördeskrig mellan svennebananer och invandrare?

Är medveten om att du är islamofob och hatar allt som har med islam och muslimer.

Min herre är naiv, påstår du att tidernas sista inbördeskrig redan varit?
2010-12-12, 02:55
Medlem
CB4lifes avatar
Kommer nog bli något sorts inbördeskrig för eller senare. Är ju nästan oundvikligt när man tydligt ser att fler och fler svenskar blir arga på blattar och blattar knappast kommer backa. Vettefan dock hur det kommer gå till, måste ju bli något sorts krig där staten inte är inblandad eftersom dem inte verkar välja sida, eller?

Om staten dock går in så är kriget över eftersom att dem har alla resurser.
2010-12-12, 02:55
Medlem
ProfessorOaks avatar
Nej jag är inte islamofob och tycker att alla borde få ha den religion de själva tror på. Men däremot så tror jag inte på att man kan samsas med islam och andra religioner. Jag tror att de personer som du kallar för "svennebanan" i slutändan kommer att stå upp mot folk som försöker att erövra deras land.
2010-12-12, 02:59
Medlem
Staniolrustnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adam211

Är du medveten om att islamofobi är nysvenska, ett hittapåord som inte finns?
2010-12-12, 03:00
Medlem
Inbördeskrig låter härligt! Bring it!
2010-12-12, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorOak
Nej jag är inte islamofob och tycker att alla borde få ha den religion de själva tror på. Men däremot så tror jag inte på att man kan samsas med islam och andra religioner. Jag tror att de personer som du kallar för "svennebanan" i slutändan kommer att stå upp mot folk som försöker att erövra deras land.
/
2010-12-12, 03:12
Medlem
ProfessorOaks avatar
Sinan; missförstå mig inte med frasen "erövra vårat land" menar att de förr eller småningom kommer att göra stora anspråk på lagar och politiken som förs i landet.
2010-12-12, 03:19
Medlem
fan vi ni alla är mesiga. jag säger att vi samlar ihop oss NU!
2010-12-12, 03:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sinan
/

Den här stackars människan är max 17 år. Han skrattar åt allt, precis som en snorunge med gansterkeps som tror han vet något om brottslighet.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in