2010-12-12, 00:29
Medlem
Har precis köpt WoW: Cataclysm med Swedbank internet bank.
Har ångrat mig och undrar om det går att avbryta? Ser att beloppen är "reserverade" på swedbanks hemsida när jag loggar in på min internetbank.. så hur gör jag för att avbryta?
Citera
2010-12-12, 01:10
Medlem
nelly2s avatar
Tror inte att banken kan göra så mycket åt saken, kontakta inköpsstället är nog det bästa, antar att du har ångerrätt/återköpsrätt på produkten.
men själva köpet måste gå igenom innan du kan göra något
Citera
2010-12-12, 01:44
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benchlift
Har precis köpt WoW: Cataclysm med Swedbank internet bank.
Har ångrat mig och undrar om det går att avbryta? Ser att beloppen är "reserverade" på swedbanks hemsida när jag loggar in på min internetbank.. så hur gör jag för att avbryta?

Hur har du köpt det? Genom att göra en överförning som skall dras ett visst datum eller vad?

Om du har gjort det första jag sa så kan det gå att avbryta, men då skall det vara som så att det är två dagar före överförningen skall ske som du skall avbryta annars går det inte.
Och om du skall avbryta så gå in på aktuella kontohändelser, tryck på din överförning och sen ta bort elelr vad det står.
Citera
2010-12-12, 10:40
Medlem
Maila bolaget du har köpt av och säg att du hade velat avbryta ordern innan de skickar ut paketet.

Hinner de skicka får du väl skicka tillbaka det och stå för frakten.

Ringa är ju ett ännu bättre alternativ ..
Citera
2010-12-12, 11:59
Medlem
Det är ett digital purchase från Blizzards battle.net store. Men har inte använt produkten något ... står att köpet är "queued" på Blizzards hemsida. Har försökt ringa idag men det är för stora köer att det inte ens går att hamna i kö. Fan vad sur jag blir..
Visserligen dumt av mig att köpa något förhastat men tycker dom borde kunna ha support som går att få tag på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in