• 5
  • 6
2023-03-24, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guderian99
Jag hörde något om att det var den hemskaste filmen man kunde se och i samma diskussion diskuterades det om det fanns snuff filmer på nätet.
Ett filmklipp länkades och de som var med såg ut som Jugoslaver så jag tänkte det kanske är den filmen!

Och nej har inte tolkat några andra filmer som snuff

Ok, ja det är generellt bra att tänka lite extra kritiskt kring sådant iallafall.
Citera
2023-03-24, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blende
Ok, ja det är generellt bra att tänka lite extra kritiskt kring sådant iallafall.
Fast jag sa ju inte att det var så jag frågade om det var så!
Citera
2023-03-26, 22:40
Medlem
Rofers avatar
Ska man se den ska man definitivt se den omklippta versionen som kom för nåt år sen. Totalt poänglöst att ha scenerna i fel ordning i den typen av film.
Citera
2023-03-27, 09:21
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rofer
Ska man se den ska man definitivt se den omklippta versionen som kom för nåt år sen. Totalt poänglöst att ha scenerna i fel ordning i den typen av film.

Hade som sagt ingen aning att det kommit en remake av filmen, vet du vart man kan hitta den?
Citera
2024-05-11, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Hade som sagt ingen aning att det kommit en remake av filmen, vet du vart man kan hitta den?

Det finns ingen remake av Irreversible.
Vad som däremot finns är "The straight cut" där händelserna i filmen visas i kronologisk ordning och inte omvänt som i originalversionen.

Indicators Limited Edition-släpp av filmen är slutsålt men vill du ha båda klippningarna plus massor av bonus features på Bluray så har Standard-släppet samma 2 skivor ändå.
https://www.powerhousefilms.co.uk/pr...b5e0563a&_ss=r
Citera
2024-05-28, 14:20
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoneForever
Det finns ingen remake av Irreversible.
Vad som däremot finns är "The straight cut" där händelserna i filmen visas i kronologisk ordning och inte omvänt som i originalversionen.

Indicators Limited Edition-släpp av filmen är slutsålt men vill du ha båda klippningarna plus massor av bonus features på Bluray så har Standard-släppet samma 2 skivor ändå.
https://www.powerhousefilms.co.uk/pr...b5e0563a&_ss=r

Tack för infon!
Citera
2024-11-11, 16:58
Medlem
Nu är det nog 2-3 år sedan jag såg den men jag minns den inte som en särskilt bra film.

Jag har minst ett par filmer till hemma på Bluray av samma regissör som jag inte orkat se än.
Är Climax bra?
Lux Aeterna köpte jag mest för att jag såg att Beatrice Dalle och Charlotte Gainsbourg är med men jag har inte orkat se den heller än.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in