• 1
  • 2
2010-12-12, 17:20
Medlem
Lsd r en vldigt instabil molekyl, och tyvrr rmnga dliga med att hantera det.

Antingen fick han en dlig batch eller s har han eller du hanterat lapparna dligt, rcker att peta p en app fr att frstra den eller lta den ligga framme i ljus ngra dagar.

Ska man vara helt sker s lgg lapparna i gladpack och sen i aluminium folie in sen i en ziplock i frysen tills du ska anvnda den.

Anvnd pincett eller slicka noga p fingrarna efter hantering.
Citera
2010-12-12, 19:39
Medlem
Lilabanans avatar
Det var nog svag LSD du fick.

Men en gng nr jag kpte LSD p sockerbit fick jag vldigt svag effekt som satt i 6-7 timmar, knde hur det brjade dala mycket. Sen rkte jag nt spice, nn av de nyare generationerna, och jvlar vilka hallisar jag fick sen i ca 20 minuter, de var betydligt starkare n de mycket sm hallisar jag haft under kvllen. Min hand ndrade frg och min garderob sg ut att ppna sig sjlvmant... Det var bland annat det jag sg, men jag var rtt klar i huvudet. Jag blev faktiskt nstan lite rdd att det var typ datura p lappen eller ngon annan hallucinogen som sitter i 1-2 dygn, men jag somnade och dagen efter var jag helt normal.
Citera
2010-12-13, 18:39
Medlem
Joheins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joim
Ska man ta hallucinogener s ska man ta det p riktigt!

Sluta dela lappar! Slng i er en hel, sug ett tag och SVLJ lappen sedan. Fungerar det inte blev du blst.
Samma sak med svamp, ta en normalstor mngd. r ni fega eller svaga psykiskt s ska ni inte ha ngonting med hallucinogener att gra!

Du tar inte ngon antidepp? Det kan dda trippar.

Jag tycker det r tecken p att man r en vettig trippare om man tar det frsiktigt, annars blir man den dr idioten som rkade stoppa i sig fr mnga lappar och fick en sjuhelvetes snedtrip. Handlar inte om att man r feg eller svag!
Citera
2010-12-13, 23:02
Medlem
joims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johein
Jag tycker det r tecken p att man r en vettig trippare om man tar det frsiktigt, annars blir man den dr idioten som rkade stoppa i sig fr mnga lappar och fick en sjuhelvetes snedtrip. Handlar inte om att man r feg eller svag!
sch, ska man trippa s ska man trippa. Gr inget om man tar fr mycket, misstag r ett annat ord fr lrdom. Livet r fr kort fr att oroa sig fr saker.
Citera
2010-12-13, 23:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av joim
Ska man ta hallucinogener s ska man ta det p riktigt!

Sluta dela lappar! Slng i er en hel, sug ett tag och SVLJ lappen sedan. Fungerar det inte blev du blst.
Samma sak med svamp, ta en normalstor mngd. r ni fega eller svaga psykiskt s ska ni inte ha ngonting med hallucinogener att gra!

Du tar inte ngon antidepp? Det kan dda trippar.
Vldigt bra sagt! Sluta dela p lappar fr i helvete!
Citera
2010-12-15, 16:01
Medlem
KVGs avatar
jag tycker det gr alldeles utmrkt att trippa p en halv i alla fall om man ska trippa frsta gngen s man fr en inblick i vad man sysslar med. Frsta gngen jag provade syra s tog jag 1/4 och jag blev inte direkt trippad men jag knde effekterna mycket vl i kroppen! Sen kan det vara s att det tar en lngre tid fr lappen att verkligen kicka i.
Citera
2020-08-30, 00:15
Medlem
Tog en 200ug kl 21. Enda knslan hittills har varit frstadiet p ett schyst e rus.
Flera andra har skevat ivg rejlt p samma karta.
Ntt fel p mig?
Citera
2020-08-30, 00:16
Medlem
10 r gammal trd, s lite funkar det
Citera
2020-08-30, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4u2envy
10 r gammal trd, s lite funkar det
Lol , blev det ngon tripp eller?
Citera
2020-08-31, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Lol , blev det ngon tripp eller?

Nej, blev bara en smnls natt. Mycket mrkligt haha
Citera
2020-08-31, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4u2envy
Nej, blev bara en smnls natt. Mycket mrkligt haha
Haha vafan trkigt men av 200ug s flyger man ltt ut i rymden i 10+ timmar s mste varit ngot fel p lappen eller ngot. Om du gr p vissa mediciner osv s kan det ha pverkat
Citera
2020-08-31, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Haha vafan trkigt men av 200ug s flyger man ltt ut i rymden i 10+ timmar s mste varit ngot fel p lappen eller ngot. Om du gr p vissa mediciner osv s kan det ha pverkat

2 personer har provat frn samma karta, fick rejla resor av bara en lapp. Jag har testat 2 gnger i mina yngre dagar men aldrig ftt ut ntt speciellt.
ter idag lg dos mirtazapin, hade tagit ngra folkl innan lappen.
Jvligt mrkligt iaf
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in