2010-12-12, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casanova4real
Har du läst Koranen? Om inte ta och hålkäften är du snäll! Jag är själv kristen men har läst Koranen och det står inte i Koranen att man ska döda och hålla på. Bibeln och Koranen är grymt lika måste jag däremot säga och dom 2 religioner som är mest lika varandra i världen är just dessa 2!

Du kan inte ha läst koranen* särskilt noga ifall du har missat de hyfsat många passager där de rättrogna uppmanas att döda och för alla del "hålla på". Det är inte ett dugg svårt att legitimera terrorhandlingar genom att hänvisa till någon av de påstådda "uppenbarelser" som finns nedtecknade i den boken, ja egentligen räcker det ju bara att följa den självutnämnde "profetens" bloddrypande exempel. Men som grundligt skolad i islamisk teologi borde ju du om någon känna till att det inte enbart är koranen som ligger till grund för islam och dess rättslära, utan även andra skrifter, kommentarer och utlåtanden som producerats de senaste 1400 åren.

* jag utgår då från att du har läst koranen på originalspråket
Citera
2010-12-12, 18:11
Medlem
Jag är så trött på er blöjrassar som sitter här på FB och får ut er all skit som ni inte vågar annars få ut er IRL! Så jävla tuffa är ni va och så jävla smarta tror ni att ni är men Rasism är = Okunskap och forskare har bevisat att Rasister har lägre IQ en icke rasister vill ni kan jag visa källa till detta också.
Helt ärligt visa att ni har lite ryggrad föfan!
Citera
2010-12-12, 18:11
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brickbot

I övrigt sitter du alltså och försvarar en helt ursprårad massinvandring, som lett till terroristhandlingar mitt i Stockholm, med att du vill äta Kebab? Snubben var klantig, det var ren jävla tur att det inte gick riktigt illa. Jag spyr på etablisemanget och de människor som försöker tona ned det här.

Så du tror att det som hände i Stockholm häromdagen är invandringens fel? Menar du att den muslimska terrorismen inte skulle existera om inte länder som Sverige tog emot de som utsätts för den? Då förstår jag inte alls hur du resonerar.
Citera
2010-12-12, 18:12
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Lite gott & blandat från "fredens religion"

Quran - Surah 4, verse 56....
"Those who have disbelieved our signs, we shall roast them in fire, whenever their skins are cooked to a turn, we shall substitute new skins for them, that they may feel the punishment: verily Allah is sublime and wise.".

Quran - Surah 8, verse 60.
"Prepare for them whatever force and cavalry are able of gathering, to strike terror, to strike terror into the hearts of the enemies, of Allah and your enemies.".

Quran - Surah 47, verse 4.
"Therefore, when ye meet the unbelievers, smite at their necks and when ye have caused a bloodbath among them, bind a bond firmly on them.".

Quran - Surah 8, verse 39.
"Fight them until there is no dissension and the religion is entirely Allah's.".
Citera
2010-12-12, 18:13
Medlem
Pepzons avatar
Citat:
Nemen ser man på killen kan googla! Men som sagt du har inte läst koranen och kan inte uttala dig om något du inte vet! Ser du någonstans i den texten att man borde bomba vita människor?

Är du trögfattad på något sätt? Är du dum i huvudet? Om inte så borde du givetvis förstå att bara för att det inte står att bombning (som inte ens fanns, i nutida bemärkelse, på den tiden då koranen skrevs) är det specifika sättet på man skall döda fiender till Islam på så betyder inte det att Islam fördömer bombning som ett sådant sätt. Det är endast en metod, uppfunnen av människan på senare tid, som kan skapa väldigt stor förödelse.
Citera
2010-12-12, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Micke67
Var har dagens andliga extremister fått detta ifrån ? har de tagit det från luften, eller ifrån koranen, biblen, serietidning ?

Dom har tagit det utav REN HAT! Exakt som du och alla andra har ett hat mot blattar! Rasism kallas det och för att få folk att tro på det dom säger menar dom att det är i Koranens vägar detta ska ske det är en uppenbarelse bla bla bla!
Citera
2010-12-12, 18:14
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Citat:
Jag är så trött på er blöjrassar som sitter här på FB och får ut er all skit som ni inte vågar annars få ut er IRL! Så jävla tuffa är ni va och så jävla smarta tror ni att ni är men Rasism är = Okunskap och forskare har bevisat att Rasister har lägre IQ en icke rasister vill ni kan jag visa källa till detta också.

Gör det är du snäll.
Citera
2010-12-12, 18:14
Medlem
Calaverras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gardemon
Svenskar begår inga rån, våldtäkter misshandel, stölder o.s.v ? Du lever i en naiv värld du som skyller alla brott på invandrarna.

Finns något som heter statistik. Samt begår du förtal då jag har aldrig påstått att "alla brott begås av invandrare".
Citera
2010-12-12, 18:16
Medlem
Calaverras avatar
Citat:
En snubbe med säkerligen helt förvrängd bild av islam begår detta dådet och nu ska ni dra alla blattar över en kam! Såg att en av er hade skrivit att det bara var en tidsfråga innan något sånt här skulle hända, Löjligt måste jag säga att du säger så tror bara att ni bara har väntat på något sånt här så ni kan smutskasta oss blattar lite mer en vad ni redan gör vardag här på FB!

Sluta ljug din hund. http://skafferigodis.blogspot.com/

http://www.godlessgeeks.com/LINKS/Quran.htm
Citera
2010-12-12, 18:16
Medlem
ZhongNanHais avatar
Citat:

1. Killen kallar sig Casanova4real
2. Har en judehatande avatar
3. Stavar dåligt
4. Argumenterar med floskler som rasism = okunskap och "forskare har bevisat"
5. Är uppenbart blattekaxig

Oddsen på att du är en antisemitisk palestinier är inte speciellt höga. Gör oss en tjänst och gå och spräng dig själv i luften.
Citera
2010-12-12, 18:17
Medlem
Pepzons avatar
Citat:

Jag skall berätta en sak. Om jag får tala för min del, så är det så att om man är invandringskritisk eller kritisk till Islam i dagens Sverige så blir man stämplad antingen som rasist eller främlingsfientlig. Därför är Flashback så bra, för där kan man yttra sig om dessa saker utan att bli stämplad som rasist.
Citera
2010-12-12, 18:18
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
T.o.m. det oerhört politiskt korrekta och lögnaktiga BRÅ gick ut med att invandrare som grupp hade en 550% överrepresentation inom våldtäktsbrott 97-01, lär se betydligt värre ut idag efter de senaste tio årens massinvasion av somalier och sandnegrer.

Denna överrepresentation gäller f.ö. alla brott. Just nu står dessa berikare dessutom för 100% av alla terroristbrott, haha...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in