2010-12-11, 22:48
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Optimus-Q
"Gjort allt detta"?

Vad är det han gjort egentligen förutom att skadat sig själv och därefter dött av skadorna? Liksom det var så oerhört misslyckat att hans kropp fortfarande är intakt.

en misslyckad mordbrand är bara en liten eldsvåda också, eller? Detta är ett terrorbrott, något som förmodligen 99.9% av befolkningen (icke-muslimer iaf) ser mycket allvarligt på.

Är du på riktigt?
Citera
2010-12-11, 22:49
  #62
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Schizoiden
en misslyckad mordbrand är bara en liten eldsvåda också, eller? Detta är ett terrorbrott, något som förmodligen 99.9% av befolkningen ser mycket allvarligt på.

Är du på riktigt?

Jaha? Men nu blev inte brottet större än att GM tog livet av sig själv. Så om en som tar självmord från höghus o skriker allah på vägen ner krachlandar på en svenne är det terror brott också?
Citera
2010-12-11, 22:50
  #63
Medlem
--68--s avatar
Det har man ju gått och väntat på i flera år, det som kanske är lite förvånande är att det inte har skett tidigare.

Jag har aldrig trott på det mångkulturella samhället, jag tror inte på det mångkulturella samhället och jag kommer aldrig att tro på det mångkulturella samhället. Det som har hänt i Stockholm är ett bevis på det.
Citera
2010-12-11, 22:50
  #64
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clittan
Nej du verkar vara det, jag råka inse fakta och lever inte i fantasivärlden.

Du ser inga som helst problem med att en människa sprängde sig själv mitt inne i Stockholm?
Citera
2010-12-11, 22:50
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Optimus-Q
"Gjort allt detta"?

Vad är det han gjort egentligen förutom att skadat sig själv och därefter dött av skadorna? Liksom det var så oerhört misslyckat att hans kropp fortfarande är intakt.


Vadå "vad är det han har gjort"...
Räcker det med att han promenerat på stan med rörbomber ? Men i din värld är väl det helt okej.
Citera
2010-12-11, 22:51
  #66
Medlem
Optimus-Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schizoiden
en misslyckad mordbrand är bara en liten eldsvåda också, eller? Detta är ett terrorbrott, något som förmodligen 99.9% av befolkningen ser mycket allvarligt på.

Är du på riktigt?

"föga att det är en person som gjort detta"...

Så du tror alltså att det är en organiserad grupp som planerat detta ytterst noggrant och lyckades skapa rök och fyrverkerier mitt i stan. Det kan ABSOLUT inte vara endast en person!
Citera
2010-12-11, 22:52
  #67
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Du ser inga som helst problem med att en människa sprängde sig själv mitt inne i Stockholm?

Självmord som självmord, han kunde som jag skrev tidigare hoppat ner från ett höghus och dött, eller landat på nån stackars tönt svenne på vägen.
Citera
2010-12-11, 22:52
  #68
Medlem
Jackal77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Optimus-Q
Tror snarare att det är nån psykisktskadad mupp som ligger bakom detta snarare än en "terrorist" från en organisation.
Tror det med, eller snarare hoppas på det.

Vilket patetiskt död. Ser en bild av en idiot som bara skriker en massa dumheter och spränger upp sin mage. Fan vad random. Vilken tur att han misslyckades med att spränga alla rörbomber.

Det jag verkligen hatar är att det är dessa idioter som ger oss invandrare ett dålig rykte. Nu är jag visserligen inte från mellanöstern eller ser "arabisk" ut, men ändå. Det gör mig förbannat.
Citera
2010-12-11, 22:52
  #69
Medlem
Brookuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sha R'Tae
vad tycker du man ska kalla människor som begår onda gärningar i religionens namn trots att gärningen i sig strider mot religiösa för- och påbud då?

Har ni redan glömt psykopaten som sköt folk i malmö? Var var domedagspredikanterna här då?
Domedag?

Det var en härlig ljuspunkt i vintermörkret
Citera
2010-12-11, 22:53
  #70
Medlem
Orzions avatar
Fruktansvärt att se och läsa om, jag blir rädd för hur det kommer se ut i framtiden i Sverige.
Citera
2010-12-11, 22:54
  #71
Bannlyst
Skulle döda svenskar
Cirka tio minuter före explosionerna skickades ett mejl till TT, även adresserat till Säpo, där en man vänder sig till "Sverige och svenska folket".

Han hänvisar till den svenska tystnaden kring Lars Vilks målningar, de svenska soldaterna i Afghanistan och säger att "nu ska era barn, döttrar och systrar dö lika som våra bröder och systrar och barn dör."


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8265933.ab


nÄ NU JÄVLAR!

Nu måste vi brödrar och systrar enas och göra oss redo att förvara vårat fosterland som våra förfäder byggde upp!
Nu tar vi kampen, gör oss redo att ta in Jimmy Åkesson som stadsminister till nästa val!
Citera
2010-12-11, 22:54
  #72
Avslutad
Är det en självmordsbombare? Otroligt att man skulle leva att se sånt här. Eller inte otroligt..förresten.

Reaktionerna..Mångkultursvinen rapar upp sitt mantra; det rör sig om individer, de flesta invandrare är inte brottsliga, det rör sig om individer, det rör sig om individer..... och blattarna; 'det där var väl inget, va fan är ni upprörda över''
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in