Skulle döda svenskar
Cirka tio minuter före explosionerna skickades ett mejl till TT, även adresserat till Säpo, där en man vänder sig till "Sverige och svenska folket".
Han hänvisar till den svenska tystnaden kring Lars Vilks målningar, de svenska soldaterna i Afghanistan och säger att "nu ska era barn, döttrar och systrar dö lika som våra bröder och systrar och barn dör."
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8265933.ab
nÄ NU JÄVLAR!
Nu måste vi brödrar och systrar enas och göra oss redo att förvara vårat fosterland som våra förfäder byggde upp!
Nu tar vi kampen, gör oss redo att ta in Jimmy Åkesson som stadsminister till nästa val!