2010-12-12, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Jahaja.. Då måste han vara bra dum i huvudet.

Inte värre än att jag kan tänka rationellt. Något du saknar tyvärr.
Citera
2010-12-12, 05:03
Medlem
MarioForPresidents avatar
Undrar vad Laserturken hade gjort? Säkert klippt både ören och toung och lämnat dåren till polisen utan huvud innan han ens fått på sig bombbältet. Var är han när man behöver honom...
Citera
2010-12-12, 05:03
Medlem
Vidkun-Quislings avatar
Mycket snack och lite verkstad. När FAN kommer motståndet?! Jag blir så jävla förbannad, inte bara på samhället utan även på våra svenska grupper som säger att de ska göra något. När är det dags? VAD.FAN.VÄNTAR.NI.PÅ?! När är det dags?! Hur långt måste det gå innan det blir hämndattacker? Ni som talar och påstår att ni representerar Svenskarna..

Det är verkligen.. IDAG... jag förstått att det börjar gå för långt.

www.dagbladet.no
Citera
2010-12-12, 05:18
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattefifflarn
Japp vi gillar olika och nu får vi resultatet av det.

Fr allt gillar vi att lyda politiker och journalister, så nu är det dags att lyfta in muslimhatet i den offentliga debatten. Svensken vill hata muslimer, men vågar inte p g a risken för att bli utmobbad och socialt utfryst.
Citera
2010-12-12, 05:33
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Vidkun-Quisling
Mycket snack och lite verkstad. När FAN kommer motståndet?! Jag blir så jävla förbannad, inte bara på samhället utan även på våra svenska grupper som säger att de ska göra något. När är det dags? VAD.FAN.VÄNTAR.NI.PÅ?! När är det dags?! Hur långt måste det gå innan det blir hämndattacker? Ni som talar och påstår att ni representerar Svenskarna..

Det är verkligen.. IDAG... jag förstått att det börjar gå för långt.

www.dagbladet.no

Vad exakt är det du vill ska hända?
Citera
2010-12-12, 05:39
Medlem
Kan ge mig fan på att lille bombmannen Hassan blivit diskriminerad på ett sätt eller annat. Hans anhöriga kommer casha in duktigt med slantar nu. Välkommen till Sverige!
Citera
2010-12-12, 05:48
Medlem
Vidkun-Quislings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fedayi
Vad exakt är det du vill ska hända?

Nånting! Jag är trött på att vi kuvar oss och låter den här minoriteten sätta sina tetakler över oss. Vad som helst..

Det har gått för långt, det har Verkligen gått för långt.. när självmordsbombare spränger sig själv mitt på en central gata i Sverige. Jag förstår inte vad du inte fattar? Är du en av dem?
Senast redigerad av Vidkun-Quisling 2010-12-12 kl. 05:50.
Citera
2010-12-12, 05:51
Medlem
Sannerligen sjukt att det händer på våra gator, undra om det är får politikerna att inse vissa faktum i vårt samhälle.
Senast redigerad av Craccow 2010-12-12 kl. 06:22.
Citera
2010-12-12, 05:51
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Vidkun-Quisling
Nånting! Jag är trött på att vi kuvar oss och låter den här minoriteten sätta sina tetakler över oss. Vad som helst..

En jävla idiot har sprängt sig själv i luften och vi kan tacka Gud att ingen annan dog men jag tror inte något blir bättre av att man hämnas på folk som inte har något med detta att göra.
Citera
2010-12-12, 05:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Craccow
Sannerligen sjukt att det händer på våra gator, undra om det är får politikerna att inse vissa faktum i vårt samhälle.

verkar börjat bloggats om saken http://lorfpk.blogspot.com/2010/12/nu-har-det-hant-terrorismen-ar-har.html dessutom bloggen verkar ha startat endast för denna attacken undrar om det kommer mer intressant från den var ändå ett par vettiga saker som var sagda.

Förmodligen din egna blogg, dessutom är det inte den enda bloggen som skriver om det.
Citera
2010-12-12, 05:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kavajpojken
Ge mig bevisen för att det är var en sanktionerad terroristattack från en mellanösternorganisation som skedde i Stockholm.

Terrorism av detta slag har funnits i rasrena Finland 10 år i rad.

http://prophetofdoom.net/Prophet_of_Doom_Islams_Terrorist_Dogma_in_Muhammad s_Own_Words.Islam
sanktionerad från islams högsta ort.
Citera
2010-12-12, 05:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korrektpolitiskt
Förmodligen din egna blogg, dessutom är det inte den enda bloggen som skriver om det.

Inte min egna blogg. Men nämn gärna fler bloggare där man kommenterat det hela och gärna bloggar med fler kommentarer från läsare. Intressant att läsa vad som sägs om händelsen i längre inlägg än FB svaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in