2010-12-11, 20:51
Medlem
Rakborstens avatar
Tjenare på er,

Jag använder Vista, och Mozilla Firefox som webläsare. Jag tycker Firefox funkar rätt bra. Skulle dock gärna vilja ha Chrome eller safari, men såvitt jag vet funkar inte "Download helper" till de webläsarna?

Men till sakfrågan. Det här med favoriter, eller bokmärken som det kallas i Firefox, när jag körde IE så var det bara att kopiera mappen Favoriter, så hade man det fixat vid ominstallation eller dylikt, men hur gör jag nu med Firefox och bokmärkena? Jag vet att det inte funkar lika enkelt som med IE. Jag tror det var en fil istället för en mapp, en fil som jag sen ska öppna i mozilla eller nåt va?
Krångligt var jag för mig att det var, men hur gör jag smidigast? Kan jag inte använda en "Favoriter" mappa i firefox, som jag gjorde i IE? Jag vill spara mina favoriter, men helst inte på det sedvanliga sättet på Firefox. Förslag?
2010-12-11, 20:54
Medlem
toby79s avatar
Klicka på Bokmärken sen väljer du ordna bokmärken. Där kan du säkerhetskopiera, importera och exportera dit du vill.
2010-12-11, 20:56
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
TS finner svar och tips under den officiella FF-tråden -> https://www.flashback.org/t966706

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in