2010-12-11, 15:15
Medlem
Hej. Jag har sökt runt lite efter Phenibut då jag läst att de kan hjälpa till en del med sömnen och rastlösheten på tex en krypton/kratom AT.
När jag sökt efter Phenibut har jag fått fram lite info om 5-htp också. Är det samma eller någon liknande?
Jag tänker inte använda det i berusningssyfte. Ser att man kan beställa Phenibut på tex ebay, men frakten tar väl tid skulle ja tror. Någon som har lite mer info om Phenibut & 5-htp eller något liknade lagligt. Och om ni vet en svensk eller annan grön sida som ni vet bruka va snabba kan ni gärna skriva det i tråden eller PMa mig. skulle varit nice om man kunde beställt idag & alla fall fått det senast fredag nästa vecka.
Citera
2010-12-11, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.exx
Hej. Jag har sökt runt lite efter Phenibut då jag läst att de kan hjälpa till en del med sömnen och rastlösheten på tex en krypton/kratom AT.
När jag sökt efter Phenibut har jag fått fram lite info om 5-htp också. Är det samma eller någon liknande?
Jag tänker inte använda det i berusningssyfte. Ser att man kan beställa Phenibut på tex ebay, men frakten tar väl tid skulle ja tror. Någon som har lite mer info om Phenibut & 5-htp eller något liknade lagligt. Och om ni vet en svensk eller annan grön sida som ni vet bruka va snabba kan ni gärna skriva det i tråden eller PMa mig. skulle varit nice om man kunde beställt idag & alla fall fått det senast fredag nästa vecka.

Phenibut är grymt! Me man får en otrlig baksmälla utav det.
Jag trodde det blivit olagligt? Då kanske man ska ta och beställa hem lite Man blir sjukt social och energisk utav det :-)))
Citera
2010-12-12, 12:41
Bannlyst
Phenibut hjälper bra mot ångest, sömnsvårigheter, klastofobiska sjukdomar osv.
jag äter det på jobbet ibland och märker att resultaten blir bättre då man är mer intresserad utav arbetet.
finns en hemsida ifrån england som jag brukar beställa ifrån, billigt och bra!

phenibut är inte lagligt, det är klassat som hälsoskadligt eller nåt i den stilen...
Citera
2010-12-13, 00:14
Medlem
Tja. Har sett att gymgrossisten har ett preparat som heter z-12, ska tydligen innehålla phenibut, 5-htp och l-theanin. Har själv använt phenibut tidigare (inte därifrån dock) och det fungerade väldigt bra om man inte tar det för ofta. Står dock inget om hur mycket phenibut gymgrossistens preparat innehåller.
Citera
2010-12-13, 12:58
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FightingSpirit
Tja. Har sett att gymgrossisten har ett preparat som heter z-12, ska tydligen innehålla phenibut, 5-htp och l-theanin. Har själv använt phenibut tidigare (inte därifrån dock) och det fungerade väldigt bra om man inte tar det för ofta. Står dock inget om hur mycket phenibut gymgrossistens preparat innehåller.

Verkar intressant.
Citera
2010-12-13, 22:26
Medlem
Om någon av er provar z-12, låt mig gärna veta om de funkade bra
Citera
2010-12-14, 02:52
Medlem
Jag har nu testat beställa "SNS Phenibut XT" från ebay (england) och fick idag mail om att de va skickat. Jag valde a-post vilket ja tror går snabbast. Jag kan höra av mig i tråden när eller om jag nu får hem det.
Citera
2010-12-14, 13:32
Medlem
auto607989s avatar
Köpte på mig 100gram Phenibut för några år sen. Fungerade inte ett skit på mig.

Gggg
Citera
2010-12-14, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av auto607989
Köpte på mig 100gram Phenibut för några år sen. Fungerade inte ett skit på mig.

Gggg

Va det fran en amerikansk bodybuilding sida?

ISF var det nog inte Phenibut
Citera
2011-03-17, 13:09
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dragan28
Phenibut hjälper bra mot ångest, sömnsvårigheter, klastofobiska sjukdomar osv.
jag äter det på jobbet ibland och märker att resultaten blir bättre då man är mer intresserad utav arbetet.
finns en hemsida ifrån england som jag brukar beställa ifrån, billigt och bra!

phenibut är inte lagligt, det är klassat som hälsoskadligt eller nåt i den stilen...

Det är fortfarande fullt lagligt. Är bra mot olika avtändningar som benso o GHB/GBL.

Edit: Blev en rejäl bump märkte jag nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in