Jenny r vl ingen nobelpristagare, men hon gjorde bra porr, i synnerhet i brjan av 90-talet, nr hon hade mrkt hr och pagefrisyr.
Billigt att racka ner p henne. Hon har vl inte gjort ngon ngot frnr?
Personligen kunde jag inte hlla med mer! Helt klart min svenska favoritstjrna inom porren och den enda anledningen till att jag har betalat fr medlemskap p johanvilde.com
Keep it up Jenny, jag hoppas vi ses nakna ngongng!
Personligen kunde jag inte hlla med mer! Helt klart min svenska favoritstjrna inom porren och den enda anledningen till att jag har betalat fr medlemskap p johanvilde.com
Keep it up Jenny, jag hoppas vi ses nakna ngongng!
Har du bara pengar kan din drm bli verklighet.
Allt r frhandlingsbart
andra sidan sg hon vl frschare ut fr 15 r sedan nr hon kom hem frn Grekland n senast i Vildens produktioner dr hon knappt orkar hlla gonen ppna fr den struntsumman hon fick fr den kondomscenen
Har du bara pengar kan din drm bli verklighet.
Allt r frhandlingsbart
andra sidan sg hon vl frschare ut fr 15 r sedan nr hon kom hem frn Grekland n senast i Vildens produktioner dr hon knappt orkar hlla gonen ppna fr den struntsumman hon fick fr den kondomscenen
Haha jag tackar fr tipset Buzz. Dock bor jag inte i sthlm s det r vl mest dr problemet ligger...
@Porsche: jag r i fel forum, det har du s rtt i. Anledningen till att jag r intresserad r att porrbranschen och dess aktrer fascinerar mig, srskilt en veteran av denna dignitet. Det r faktiskt ett av de f omrden som jag verhuvudtaget r intresserad av att skvallra om, i vrigt intresserar jag mig inte fr skvaller.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!