2012-04-21, 19:35
Avstngd
Redoxreaktions avatar
Jenny r vl ingen nobelpristagare, men hon gjorde bra porr, i synnerhet i brjan av 90-talet, nr hon hade mrkt hr och pagefrisyr.

Billigt att racka ner p henne. Hon har vl inte gjort ngon ngot frnr?
Citera
2012-04-22, 06:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Jenny r vl ingen nobelpristagare, men hon gjorde bra porr, i synnerhet i brjan av 90-talet, nr hon hade mrkt hr och pagefrisyr. :

Tnker du mjligtvis p en scen nr hon sitter med en morot som hon kr in ochut i bde fittan och rven som hon sedan ter upp framfr kameran?

Citat:

Eh, det finns nog en anledning till varfr hon ker in och ut p kken
Citera
2012-04-22, 08:06
Avstngd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Tnker du mjligtvis p en scen nr hon sitter med en morot som hon kr in ochut i bde fittan och rven som hon sedan ter upp framfr kameran?

Just den har jag inte sett, men det r utmrkt porr enligt min definition.

Citat:
Eh, det finns nog en anledning till varfr hon ker in och ut p kken

Det r lttare fr grisarna att ta en liten brud fr "narkotikabrott" n att ge sig p de hrda killarna, naturligtvis.
Citera
2012-04-23, 10:31
Medlem
Cosmo08s avatar
Citat:
Jenny r vl ingen nobelpristagare, men hon gjorde bra porr, i synnerhet i brjan av 90-talet, nr hon hade mrkt hr och pagefrisyr.

Personligen kunde jag inte hlla med mer! Helt klart min svenska favoritstjrna inom porren och den enda anledningen till att jag har betalat fr medlemskap p johanvilde.com

Keep it up Jenny, jag hoppas vi ses nakna ngongng!
Citera
2012-04-23, 22:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo08
Personligen kunde jag inte hlla med mer! Helt klart min svenska favoritstjrna inom porren och den enda anledningen till att jag har betalat fr medlemskap p johanvilde.com

Keep it up Jenny, jag hoppas vi ses nakna ngongng!

Har du bara pengar kan din drm bli verklighet.
Allt r frhandlingsbart

andra sidan sg hon vl frschare ut fr 15 r sedan nr hon kom hem frn Grekland n senast i Vildens produktioner dr hon knappt orkar hlla gonen ppna fr den struntsumman hon fick fr den kondomscenen
Citera
2012-04-23, 23:29
Medlem
Bsta Jenny....ang ditt uttalande att oskyddat oralsex r riskfritt.

Utan att gra ett lngt lkarinlgg uppmanar jag dig att du enkelt googlar fram vilka typer av sjukdomar du kan erhlla nr du suger av kunder utan kondom.
Citera
2012-04-24, 10:37
Medlem
Cosmo08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Har du bara pengar kan din drm bli verklighet.
Allt r frhandlingsbart

andra sidan sg hon vl frschare ut fr 15 r sedan nr hon kom hem frn Grekland n senast i Vildens produktioner dr hon knappt orkar hlla gonen ppna fr den struntsumman hon fick fr den kondomscenen

Haha jag tackar fr tipset Buzz. Dock bor jag inte i sthlm s det r vl mest dr problemet ligger...
Citera
2012-05-01, 15:52
Medlem
Om jag tolkar rubriken rtt s r allts Jennys riktiga namn Paula? Buzz Aldrin eller annan kompetent person fr grna utveckla kring denna veteran.

Hur mnga vndor har hon gjort p Hinseberg? Hur gammal r hennes dotter?

Skulle bli mycket tacksam fr information.
Citera
2012-05-01, 15:54
Medlem
Aj d. Sg just att Herr Aldrin r avstngd. Det hindrar dock inte andra medborgare frn att informera en simpel stalledrng.
Citera
2012-05-01, 19:05
Medlem
porsches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamMasterJay
Om jag tolkar rubriken rtt s r allts Jennys riktiga namn Paula? Buzz Aldrin eller annan kompetent person fr grna utveckla kring denna veteran.

Hur mnga vndor har hon gjort p Hinseberg? Hur gammal r hennes dotter?

Skulle bli mycket tacksam fr information.

??? r du mer intresserad av barn o anstalter
n sex s r du i fel delforum.
Vad ska du med informationen till?
Citera
2012-05-01, 19:15
Medlem
@Porsche: jag r i fel forum, det har du s rtt i. Anledningen till att jag r intresserad r att porrbranschen och dess aktrer fascinerar mig, srskilt en veteran av denna dignitet. Det r faktiskt ett av de f omrden som jag verhuvudtaget r intresserad av att skvallra om, i vrigt intresserar jag mig inte fr skvaller.
Citera
2012-05-02, 14:18
Medlem
Cosmo08s avatar
Kan meddela att "Jenny" inte finns kvar p facebook. Hennes dotter r 10 r om ngon undrade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in