2004-07-20, 11:18
Medlem
Vild3N^s avatar
FAn när jag vaknar på morgon då äre ett måste att jag ska ta en cigg innan nått annat sklle det va så att jag inte hadde nån skulle jag kunna dölda för att få den ciggen det är helt skumt ändå behöver jag inte röka en enda cigg på hela dagen jag blir helt hisspig ibland på morgonen kan aldrig ligga och dra mig i sängen pga av dett det är fan drygt
Citera
2004-07-20, 17:13
Medlem
SnoopDoGGs avatar
mmm morronciggen mums
Citera
2004-07-22, 16:33
Medlem
Bone Collectors avatar
För mig blir det alltid tre morgoncigaretter.

Det första man gör när man vaknar är att dra på kaffebryggaren, dock är den så långsam så att jag aldrig lyckats hålla mig. En cigg.
När kaffet väl är klart så tar man givetvis en cigarett till själva kaffet. Två cigg.
Efter att man druckit upp kaffet är man röksugen igen då kaffe nog är djävulen själv på att göra en röksugen. Tre cigg
Citera
2004-07-28, 17:33
Medlem
SnoopDoGGs avatar
Citat:
För mig blir det alltid tre morgoncigaretter.

Det första man gör när man vaknar är att dra på kaffebryggaren, dock är den så långsam så att jag aldrig lyckats hålla mig. En cigg.
När kaffet väl är klart så tar man givetvis en cigarett till själva kaffet. Två cigg.
Efter att man druckit upp kaffet är man röksugen igen då kaffe nog är djävulen själv på att göra en röksugen. Tre cigg
2004-07-20 17:13

Hur många röker du resten av dagen då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in