2010-12-10, 00:22
Bannlyst
Jag spelar Day of defeat rätt ofta, kan tillägga att det sker på helger så man är rätt förfriskad om man säger så. Sen så ibland så verkar mitt tangentbord gå över till engelskt och jag kan inte skriva (?) och liknande tecken utan att det blir några andra tecken, hur gör jag så jag får tillbaks "svenskt" tangentbord så jag kan skriva frågetecken osv utan att det blir en massa andra tecken?

Tack för svar.

Mvh
2010-12-10, 00:26
Medlem
SGustafsson91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exogen
Jag spelar Day of defeat rätt ofta, kan tillägga att det sker på helger så man är rätt förfriskad om man säger så. Sen så ibland så verkar mitt tangentbord gå över till engelskt och jag kan inte skriva (?) och liknande tecken utan att det blir några andra tecken, hur gör jag så jag får tillbaks "svenskt" tangentbord så jag kan skriva frågetecken osv utan att det blir en massa andra tecken?

Tack för svar.

Mvh
Är det i spelet som det ändras eller är det när du gått ur det igen? Skulle tippa på att du tryckt alt+shift om det är så när du gått ur spelet.
2010-12-10, 00:26
Medlem
dkas avatar
Det är likadant med Counter-strike 1.6 och Day of defeat: Source.

Alt + shift så fungerar det.
2010-12-10, 00:30
Bannlyst
Tack grabbar, ska testa det nu. Återkommer med svar.

Mvh
2010-12-10, 00:31
Bannlyst
Testade precis, fungerade inte Väldigt frustrerande när man vill skriva något o inte kan använda utropstecken eller frågetecken.

Fler tips uppskattas!
2010-12-10, 00:44
Medlem
SGustafsson91s avatar
För att skriva ? i CS så skriver man väl ett _ eller vad det är? :P
2010-12-10, 07:57
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Frågor och tips ställs i denna tråd -> https://www.flashback.org/t941075

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera