2010-12-09, 21:22
Medlem
Damp_unges avatar
hej hopp, tjena hallå!

Har använt SimpLite till msn i... ja, över ett år iaf och aldrig haft nåt problem. nu helt plötsligt (här om dan) så slutade det fungera! programmet är igång, jag är inloggad men ändå så är jag "okrypterad". jag är total data-idiot, blir helt blank i huvvet så fort folk börjar prata datatermer
jag har provat att avinstallera både msn och simpen och sen installerat om - funkade inte.

använder nyaste msn (live 2011) och simp 2.5.2

HJÄÄÄÄLP!!
Citera
2010-12-09, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damp_unge
hej hopp, tjena hallå!

Har använt SimpLite till msn i... ja, över ett år iaf och aldrig haft nåt problem. nu helt plötsligt (här om dan) så slutade det fungera! programmet är igång, jag är inloggad men ändå så är jag "okrypterad". jag är total data-idiot, blir helt blank i huvvet så fort folk börjar prata datatermer
jag har provat att avinstallera både msn och simpen och sen installerat om - funkade inte.

använder nyaste msn (live 2011) och simp 2.5.2

HJÄÄÄÄLP!!

Om inte BÅDA parter har SAMMA version av simplite installerat så är inte sessionerna krypterade.. Du har med stor sannolikhet aldrig varit mer än delvis krypterad med andra ord..
Citera
2010-12-09, 22:10
Medlem
Damp_unges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -strife-
Om inte BÅDA parter har SAMMA version av simplite installerat så är inte sessionerna krypterade.. Du har med stor sannolikhet aldrig varit mer än delvis krypterad med andra ord..

hmm... okej. fast jag vet att iaf en har samma version av simp, då jag själv var med när det installerades, men det krypteras inte mellan oss heller. får upp varningsmeddelanden tom!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in