• 1
  • 2
2010-12-09, 21:31
Medlem
dundermusen666s avatar
Har du möjlighet så ta lsd det är kul, börja med två lappar och fyll på med två till efter en timme

Men ett seriöst tipps är ju E, kul drog man mår bra, blir kär allt är bara riktigt riktigt härligt.
En del (jag) blir jäkligt klängiga på E, kramar och gosar med allt och alla, vilket kanske inte alltid uppskattas av andra, det är väll det ända negativa jag kan komma på såhär på rak arm.

Men får du bra knappar, så kommer du få en kanonkväll på nyår, jag lovar
Citera
2010-12-09, 22:09
Medlem
femforfems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlaktarKent
Lånar tråden lite.

Hur är ruset med "Diablo XXX Extreme" jämfört med bra grönt?
Någon länkade till produkten i början av tråden.

Är du på topp av drogen eller är det vad du gör det till som med CB?
att jämföra Diablo med gräs är ju som att jämföra cola-nappar med blyfri bensin. det är två helt olika sorters droger så att jämföra dom vore endast dumt och vilseledande
Citera
2010-12-10, 09:57
Medlem
CocaineCaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femforfem
att jämföra Diablo med gräs är ju som att jämföra cola-nappar med blyfri bensin. det är två helt olika sorters droger så att jämföra dom vore endast dumt och vilseledande
Det har du ju rätt i, fast blyfri har mkt mer kick imo.
Senast redigerad av CocaineCaine 2010-12-10 kl. 09:59.
Citera
2010-12-10, 10:40
Medlem
femforfems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CocaineCaine
Det har du ju rätt i, fast blyfri har mkt mer kick imo.
Ja mitt inlägg kan ju tolkas så oxo
Citera
2010-12-10, 10:40
Medlem
Pellianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Kokain, definitivt.

Kola gör dig energisk, glad och till kung för årets fetaste festkväll. Dessutom syns det inte lika tydligt som annan centralstimulantia, vilket är bra om man ska vara ute bland folk.

Går inte att misslyckas med..
Fast om jag ska lägga en personlig åsikt här så hade jag helt klart letat reda på några riktigt fina knappar alternativt MDMA-kristaller. Slängt i mig 120mg MDMA(oavsett form av knappar eller kristaller). För att sedan piffa till kvällen lite ytterligare om de käns som en bra ide hade jag toppat de hela med 30-40mg 2c-b.

Fast om jag som dig varit utan erfarenhet av droger hade jag hållit mig till bara E/MDMA.
Citera
2010-12-10, 10:55
Medlem
-Caligula-s avatar
Kola absoult
Citera
2010-12-12, 23:04
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelliano
Går inte att misslyckas med..
Fast om jag ska lägga en personlig åsikt här så hade jag helt klart letat reda på några riktigt fina knappar alternativt MDMA-kristaller. Slängt i mig 120mg MDMA(oavsett form av knappar eller kristaller). För att sedan piffa till kvällen lite ytterligare om de käns som en bra ide hade jag toppat de hela med 30-40mg 2c-b.

Fast om jag som dig varit utan erfarenhet av droger hade jag hållit mig till bara E/MDMA.

Är det jag eller ts som är utan erfarenhet av droger, menar du?

Håller med om att MDMA är underbart, den bästa drogen som finns faktiskt, men just på nyår tycker jag att man sällan är i rätt rum för käkspänningar och wobblande ögon. Nyår 06/07 kved jag i orgasmvågor och med svarta solglasögon trots 20 graders minus hela kvällen, vilket var underbart, men i efterhand känns det onödigt att vara så uppenbar.

Har aldrig testat 2c-b. Är det verkligen skönt att trippa på nyår när man ska umgås med folk?

MDMA gör sig bäst på ett renodlat rave, kola är nyårsdrogen of choice!
Citera
2010-12-12, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browler
Hej Flashback!

Är helt grön på allt annat än alkohol, men undrar om det kanske inte vore roligt att prova något nytt ny i nyår.
Så vad säger ni, vad vore bäst att köra första gången under ett festligare tillfälle?
Alla svar mottas glatt!

Beror på vart du ska fira, ladd vore nog bäst då man ändå kan kontrollera sig jämfört med det överväldigande mdma:t.

MvH
Citera
2010-12-13, 00:06
Medlem
JonneJoints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Caligula-
Kola absoult

Jag håller med på kola!

Du blir inte helt jävla hjärndöd av det utan har koll på vad du håller på med, du blir gladare och får större lust att festa etc

Inte direkt någonting jag någonsin varit dunderförtjust i men det lämpar sig definitivt för nybörjare, den är ändå väldigt mild, trots allt skitsnack.
Citera
2010-12-13, 12:41
Medlem
Pellianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Är det jag eller ts som är utan erfarenhet av droger, menar du?

Håller med om att MDMA är underbart, den bästa drogen som finns faktiskt, men just på nyår tycker jag att man sällan är i rätt rum för käkspänningar och wobblande ögon. Nyår 06/07 kved jag i orgasmvågor och med svarta solglasögon trots 20 graders minus hela kvällen, vilket var underbart, men i efterhand känns det onödigt att vara så uppenbar.

Har aldrig testat 2c-b. Är det verkligen skönt att trippa på nyår när man ska umgås med folk?

MDMA gör sig bäst på ett renodlat rave, kola är nyårsdrogen of choice!

Menade givetvis Ts, citerade dig pga att du också tipsade om kola
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in