Sen jag har vart medlem på FB, har jag blivit mer argare och argare. Jag ser att användare med tusentals inlägg bryter reglerna eller oftast skriver bara "oneliners". Inlägg sådan som
-Döda alla negrer/blatar
-Man bör göra si och så med invandrare
-Släng ut de
Jag har även haft mina misstankar om administrationen, att det är de som tillåter det. Kanske finns det nån moderator som inte bryr sig. Men faktiskt så bryr majoriteten säg, det är svårt och ha koll på alla inlägg. Så jag bestämde mig för en dag rapportera inlägg som är OT, rasistiska osv. Gissa vad?!

Det funka jag får faktiskt personliga meddelanden av moderatorer som tackar. Nu är det eran tur! Jag vill att ni ska börja rapportera rasistiska inlägg som bryter mot reglerna. Tills slut kommer de vara bannade/rädda för att skriva skit, eller helt enkelt ge sig.
Brukar ni rapportera rasistiska inlägg som strider mot reglerna?
-Om nej, varför inte?
Tycker du folk rapporterar för lite?
-------------------------------------------------
1.03. Hatbrott är förbjudet
Att hota eller medvetet misskreditera en grupp personer med anspelning på etnicitet, religion eller sexuell läggning utifrån påståenden som inte kan styrkas är förbjudet.
-
Tänk på det det räcker med att de bara hotar eller helt enkelt misskrediterar(ser ner på osv). Det står även att påståendet måste styrkas inte många som gör det, bara skriver skit o drar.
RAPPORTERA PÅ MINA DAMER O HERRAR!