2010-12-10, 00:23
Medlem
Hondamannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Patetisk artikel och zigenargråtvals. Väntar på att batiksamhället rullar igång och kräver brandkåren på kränkningspengar.
Simma lugnt....
Citera
2010-12-10, 00:58
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daim_gbg
Förstår inte hur de anhöriga tänker...
Snubben gör inbrott och blir jagade av polis av den anledningen..
Snubben hoppar Frivilligt i Säveån, som är iskall med starka strömmar. Inte direkt badvänligt, killen dras ner i strömmarna i iskallt vatten och drunknar.
Är det polisens fel att han gjorde inbrott från början?`Att han självmant valde att hoppa i iskallt vatten (vilket vid den här tiden på året är rent självmord).
De kanske skulle ta en titt på hur dom lyckats med sin uppfostran av grabben istället och rannsaka sig själva...

Jag undrar om han ens var simkunnig? Säveån är inte mer än 15-20 meter bred vid de delar som är strömt och jag misstänker att det var ungefär i höjd med Partille station.

Eftersom vattenkraftverken har full produktion nu så är vattenflödet i säveån på max och det väldigt strömt på många ställen. Kroppen kommer nog inte att hittas förrän om ett par veckor vid stenaterminalen om det inte fryser till för mycket i Göta älv.
Citera
2010-12-10, 01:21
Medlem
Äsch. Familjen förstår inte/vill inte förstå att man är kokt i skit efter bara några minuter i så kallt och strömt vatten. Sen hänger kvalitetspressen på i vanlig ordning.
Citera
2010-12-10, 01:56
Medlem
revodnebs avatar
Räddningstjänsten får väl dragga efter Dragan?
Citera
2010-12-10, 08:11
Medlem
KnutteKragballes avatar
Synd att inte fler zigenare följer Dragan Radosavljevics exemepl och hoppar i sjön.

Just nu är det en våg utav inbrott längs hela västkusten som utförs utav detta pack.
Citera
2010-12-10, 09:51
Medlem
Var det verkligen ziggisar??
Citera
2010-12-10, 10:00
Medlem
Mattzon2ks avatar
tro mig, du drunknar inte i säveån om du kan simma, har själv badat där väldigt sent på året men det är visserligen väldigt strömt men det är ju inte svårt att ta sig till en kant och hoppa upp.
Citera
2010-12-10, 10:35
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattzon2k
tro mig, du drunknar inte i säveån om du kan simma, har själv badat där väldigt sent på året men det är visserligen väldigt strömt men det är ju inte svårt att ta sig till en kant och hoppa upp.

Kom igen, har du badat där i högt vattenstånd i december och mörker??

Du kan väl knalla ner till Brodalen och göra detta ikväll, filma och lägg upp här, du får 1000 spänn. Svär dy vet!!!
Citera
2010-12-10, 10:39
Medlem
Baertlings avatar
Var är DO?
Citera
2010-12-10, 11:06
Medlem
VeganJans avatar
Tror ni att dom hade kollat på förra veckans avsnitt av "Veckans brott". Där visades ju ett inslag om gamla grodmansrånet, efter vilket rånarna flydde ner i vattnet.

För övrigt anser jag inte att man kan kräva totalt rationella ställningstaganden och uttalanden av de anhöriga efter något sådant här. Snarare borde väl media ta ansvar och inte ge för mycket utrymme åt folk som kan antas vara i någon form av kris.
Citera
2010-12-10, 12:22
Medlem
Raouls avatar
Det naturliga urvalet verkar ha gjort sitt med Dragan. Nu väntar jag bara på att DO ska kompensera tjuvarna som fortfarande lever.
Citera
2010-12-10, 12:52
Medlem
Camakas avatar
Som vanligt!

Antingen är polisen på plats, då är de för många, för våldsamma och handlar helt fel.

Eller så är de inte där alls och gör fel på så sätt.

Svensk media är ta mig fan det vidrigaste som finns, inga andra länder som kan jämföras med Sverige har denna mesiga syn på brottslingar i media och hänger inte ut polis och räddningstjänst som syndabockar fort det händer en kriminell något.

Spelar ingen roll om fanskapet har slagit halvt ihjäl en människa, skulle polisen råka slå ett slag för mycket eller råkar glömma ge han mat i tid i cellen, ja då blir det ett jävla liv, men att han har nästa slagit ihjäl någon, det glömmer vi för tillfället eftersom att han inte har fått någon mat, det är mycket värre.

Som i detta fallet, snodde däck, förmodligen för flera 100 tusen som det brukar vara, fanskapet skall man inte tycka synd om, inte första gången heller, garanterat! Mes media!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in