Drömde att jag gick förbi en pizzeria, ut genom dörren kom en mörkhårig man och en blond kvinna med långa läderrockar. De släpar ut vad som verkar vara pizzeriaägaren fasttejpad på en stol.
Jag går förbi utan att egentligen bry mig, tills jag är ca 15m bort och vänder mig om.
Jag frågar vad de egentligen håller på med?
Den blonda kvinnan drar upp en pistol och ser mig i ögonen med de mörkaste blåa ögon jag någonsin sett och skjuter mig.
Jag känner hur jag faller mot asfalten och allting svartnar, men jag vaknar inte allt är svart och mörkt.
Jag fick panik och trodde inte längre att jag drömde, utan att jag var död på riktigt.
I paniktillståndet och i drömmen är det förstås svårt att mäta tid och rum, men det kändes som en evighet.
Slutligen vaknar jag upp på ett sjukhus med en massa läkare runt mig som återupplivat mig.
Senare i drömmen jagas jag av släkt och vänner som zombier i hemkommun, jag springer in i den lokala jaktstugan och låser in mig. Hittar en AK47:a och skjuter vilt genom dörrfönstret.
När ammunitionen tagit slut tog de sig in i stugan.
Det sista jag kommer ihåg var att jag trängde in gevärspipan genom någons öga medans någon nafsade mig i nacken. Den här gången vaknade jag i alla fall upp!
Kan även tillägga att jag inte spelar dataspel eller ser på zombiefilmer!