2011-05-03, 23:24
Medlem
zenrixs avatar
Kommer ihåg två drömmar, dog i båda, dock inga mardrömmar.
I den första gick jag och en man ut på en brygga mitt i natten. Längst ut på bryggan fanns en lite större plattform som jag gick ut på. Mannen, som inte var nån särskild, random snubbe bara, stannade kvar på själva bryggan. Vi pratade en liten stund om något som jag inte kommer ihåg, sen började plattformen jag stog på sjunka ned i vattnet. När vattnet nådde mig till knäna slutade plattformen sjunka och jag kommer ihåg att jag blev irritirerad över att jag inte skulle drunkna. Men så började plattformen sjunka igen, och jag blev lättad. När vattnet nådde mig till axlarna sa mannen "Det måste finnas något annat sätt", och jag svarade "Det gör det inte alls det." Jag tog ett snabbt djupt andetag precis innan huvudet hamnade under vattnet. Plattformen fortsatte att sjunka en 3-4 meter, och stannade sedan. Då andades jag ut all luft och drog in en massa vatten istället. Jag kollade upp mot ytan, och såg ett ljust skimmer däruppe, fast det som sagt var mitt i natten. Kände mig otroligt lugn, och det var nästan behagligt. Dog efter bara några sekunder.

Den andra drömmen utspelade sig i en gigantisk fullsatt arena. Mitt i arenan stog jag och 4-5 stycken till. Efter lite prat tar en av dem fram en pistol och siktar på mig. Blev varken rädd eller upprörd, så det verkar ha varit något som jag var med på. Han skjuter mig rätt i tinningen, och jag dör direkt. Ser sen mig själv utifrån, som om jag var en av dem andra som var i arenans mitt. Alla trängs runt min kropp som ligger död, och pekar på den och pratar med varandra.

Har aldrig drömt nått självmordsliknande förut, så kändes lite mysko att drömma om det två gånger samma natt.
Citera
2011-05-04, 00:13
Medlem
GrafvityRidees avatar
Drömde att jag fastnade i en hiss =(( urshh mardröm när skulle trycka in knapparna så satt dem fast som inte vore några riktiga knappar, då vaknade jag..

Somnade om och drömde att tvättade extremet långt lakan som hade svårt få någon rätsida på när skulle hänga upp det. Jag drog och drog ur tvättmaskinen men tog aldrig slut..
Citera
2011-05-04, 20:46
Medlem
Californias avatar
Drömde om att jag skulle sätta på en snygg brud jag träffat genom flashback, mitt under akten förvandlades hon till en hårig flinandes turk av det manliga könet... Vaknade kallsvettig.
Citera
2011-05-04, 20:48
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av California
Drömde om att jag skulle sätta på en snygg brud jag träffat genom flashback, mitt under akten förvandlades hon till en hårig flinandes turk av det manliga könet... Vaknade kallsvettig.

Det är faktiskt oftast det som händer om man träffar någon från Flashback.
Citera
2011-05-04, 23:51
Medlem
DeusSanctis avatar
Jag drömde att jag var med i "Halv åtta hos mig" och vi skulle äta hemma hos någon tjej i min ålder som bodde på en herrgård. Alla hade tagit med sig någon liten present till henne, typ en chokladask eller så, och jag hade inte fattat att det förväntades av dem så jag skulle ljuga om detta, då. Så jag sa att jag också hade köpt något, nämligen en jacka, men hade glömt den på spårvagnen på vägen dit. Jag vet inte vad jag fick jacka ifrån men det var det första som poppade upp i huvudet. Alla blev väldigt förundrade över att jag hade köpt en så stor present, så jag försökte rädda situationen genom att säga att den bara kostade 100 kr. Då lät det dessvärre ännu dummare eftersom jag nu också framstod som efterbliven och snål, vem köper en jacka för 100 spänn?
Det var stressande med en annan sak jag drömde också, som jag inte tänker berätta om, men jag suckade tungt när jag vaknade och förstod att det inte var på riktigt.
Citera
2011-05-04, 23:52
Medlem
Divvehs avatar
Det kommer jag fan inte ihåg.. Återkommer direkt jag vaknat ist! (Har världens sämsta minne.)
Citera
2011-05-06, 13:38
Medlem
Californias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot
Det är faktiskt oftast det som händer om man träffar någon från Flashback.

Personliga erfarenheter?

Nattens dröm bestod av att jag stod och sorterade något skit på något företag... I timmar. Hur jävla kul är det på en skala?
Senast redigerad av California 2011-05-06 kl. 13:41.
Citera
2011-05-13, 16:09
Medlem
allt.o.ingets avatar
Hade ännu en skum dröm i natt. Senaste två åren har jag haft otroligt märkliga drömmar.

I drömmen befann jag mig i någon form av "dualistiskt" medvetande. Alltså jag hade en kropp på jorden och jag hade ett annat drömlikt medvetande som stod över kroppen och jorden. Detta medvetande såg jorden i rymdperspektiv där min kropp befann sig och mitt drömmedvetande såg hur något var på väg att kollidera med jorden. Medvetandet visste att kroppen på jorden skulle dränkas av kollisionen och förberedde kroppen på det.

Kollisionen inträffade och hela jorden blev översvämmad av vatten. Jag minns hur mitt drömmedvetande efter ett tag kände att en del domnade bort för ett litet tag, ungefär som att man var på väg att svimma, eller liknande. Det var verkligen en känsla av att man var på väg att dö och att kroppen på jorden slets bort från drömmedvetandet, men sen försvann känslan och allt blev som vanligt.

Så här har jag aldrig drömt tidigare. Det var något nytt... Nog för att man brukar se sig själv i drömmar, men här var det verkligen tydligt att kroppen och medvetandet var åtskilda! Jag har aldrig upplevt det i en dröm tidigare.
Citera
2011-05-13, 20:06
Medlem
Vinterverks avatar
Jag drömde att jag var med en hel hög av mina närmsta vänner på en pendeltågsstation i Tokyo. Jag var vilse och behövde gå på muggen innan tåget gick så det var brådis.
Här kommer något som jag drömmer ofta, typ en gång i veckan, den jävla muggen var asäcklig! Det var såna bås, ett tiotal bredvid varandra och alla var översvämmade och fulla med skit. Så jag fick leta som fan men hittade ingen. Blev mer och mer nödig och till slut slet jag bara upp ett bås och det var som en vattenslang, överallt pissade jag, på väggar och golv osv. Nasty som fan.

Vaknade sen men behövde inte gå på muggen lr så. Ska sägas att jag är pedant som fan med att använda muggar i vaket tillstånd och har sett en del skräckexempel i Kina. Men det är skumt att den drömmen återkommer så pass ofta.
Citera
2011-05-16, 23:47
Medlem
Chinadoll147s avatar
Jag har under de senaste 3 nätterna drömt helt bizarra kidnappningsdrömmar. Ofta har de utspelat sig under min barndom och med en till tjej som blev kidnappad tillsammans med mig.

Drömmarna utspelar sig på olika platser, men som alla är väldigt avlägsna och svåra att ta sig bort ifrån, exempelvis en stuga uppe på ett berg, omringad av snö.

Jag växer upp i drömmen tillsammans med det andra offret och i slutet får vi en möjlighet att fly, exempelvis genom att hitta kidnapparens bilnyckel medan han är i duschen och så. Så vi flyr, men ångrar oss alltid i sista sekund då vi inte har någonstans att ta vägen, och återvänder till våran vansinnigt ilskna kidnappare och ber om ursäkt. Lite Stockholmssyndrom över det hela.
Citera
2011-05-18, 18:13
Medlem
Scherbatskys avatar
Två nätter i rad har jag drömt att jag har varit höggravid, och det har varit så verkligt att jag har vaknat och undrat var min mage har tagit vägen. När jag tänker efter så drömmer jag ganska ofta att jag är gravid eller föder barn. Kanske har med att göra att så många av mina vänner har barn?
Citera
2011-05-18, 20:02
Medlem
Anarchy4Swedens avatar
Drömde att riksdagen var en bordell. Alla riksdagsledamöter kunde hyras och det fanns olika kategorier. Knull vaginalt, analt, oralt, kinky osv. Det fanns en lista med topp 10, där Maria Wetterstrand var den mest populäraste, 133 köp på en månad. MP var också det populäraste knull-partiet. De olika ledamöterna hade också olika teman. Kent Ekeroth hade "Att knulla en riktig jude", då man fick ha sex men honom medans han viskade ord som tex "mm, älskar att få dominera en goyim". Ohly hade "rättvisesex", då hammaren och skäran användes som dildos.

Jag ville köpa sex av wetterstrand, men hon var för dyr och var ändå upptagen. Det fick bli en sexistället med Anders Borg som "stormästare". Jag och Maria Ferm var hans bitches och vi tvingades lyda allt. Det kostade 1440 kronor i timmen.

BB-Rodney var där och knullade Mona Sahlin...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in