Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-12-08, 23:35
Medlem
doppigrytans avatar
Skepp åh hoj, Nu är det så att min dator får bluescreen varje gång jag går in på youtube och ska kolla på något intressant klipp. Kan det vara någon Drivrutin som fattas ?
Citera
2010-12-08, 23:37
Medlem
euphorias avatar
Fick exakt samma problem förut, kör du Windows XP?
Citera
2010-12-08, 23:38
Medlem
doppigrytans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av euphoria
Fick exakt samma problem förut, kör du Windows XP?

Japp XP, fast jag hinner bara sätta på ett klipp på youtube så hänger sig hela datorn så blir det bluescreen.
Citera
2010-12-08, 23:41
Medlem
euphorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doppigrytan
Japp XP, fast jag hinner bara sätta på ett klipp på youtube så hänger sig hela datorn så blir det bluescreen.
Exakt samma problem jag hade. Som lösning installerade jag bara Windows 7 64-bit istället då det var dags att börja köra 64-bit. Sorry om det inte är någon bra lösning för dig kanske. Men jag vet inte hur jag annars skulle fixa det.
Citera
2010-12-08, 23:45
Medlem
doppigrytans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av euphoria
Exakt samma problem jag hade. Som lösning installerade jag bara Windows 7 64-bit istället då det var dags att börja köra 64-bit. Sorry om det inte är någon bra lösning för dig kanske. Men jag vet inte hur jag annars skulle fixa det.

Okej tack iaf, är inte så data kunnig men ska försöka göra något med detta problem ganska irriterande när man ska kolla på något så cpar hela skiten ur
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in