2002-10-13, 13:04
äldre konto (old)
Ej medlem
Kan man blanda i saft och dricka eller måste det reagera genom slemhinnor?Vad händer med tjejen om hon applicerar det i slidan?
Blir effekten sämre om man dricker den med saft gentemot att man drar i näsan?
Citera
2002-10-22, 14:04
äldre konto (old)
Ej medlem
du kan snorta.dvs ta en spegel lägg en fin lina och dra upp i näsan.Om du gör det för ofta fräts skiljeväggen i näsan sönder.varför just koks när det finns så mycket annat att skjuta snorta eller röka och knapra? 8)
Citera
2002-10-25, 10:39
äldre konto (old)
Ej medlem
Om tjejen applicerar koks i slidan. Ja hon tappar känseln totalt, så jag tror inte hon får det skönare, om du inte har en XXXXX kuk. Själv tycker jag att det finns bättre droger än kola. Testade nu senast igen för att kolla om det var något. Fick en hård gul klump, som man fick skala sönder med ett rakblad. Snortade i en lina. Känsel bortfallen började i näsan,halsen gick sedan över till hela ansiktet. Kändes nästan som jag hade tagit en bedövnings spruta hos tanläkarn. Jag orkade inte prata med någon hittade inte ord, förstod inte vad dom menade mm. Men alla har ju sin älsklings drog.
Citera
2002-10-26, 15:42
äldre konto (old)
Ej medlem
Burroughs skrev ju om kokain "Kokain är den mest upplivande drog jag någonsin har använt." Och han provade ju en hel del...
Citera
2002-10-26, 16:37
äldre konto (old)
Ej medlem
Om du lägger kokain i tjejens slida så blir hon bara inte bedövad hon blir dessutom påverkad, eftersom slemhinnorna i slidan är så sköra så går kokset direkt in i blodet! För övrigt det som går fortast förutom att injicera det är astt skjuta upp det i röven! :twisted:
Citera
2002-10-26, 16:38
äldre konto (old)
Ej medlem
Om du lägger kokain i tjejens slida så blir hon bara inte bedövad hon blir dessutom påverkad, eftersom slemhinnorna i slidan är så sköra så går kokset direkt in i blodet! För övrigt det som går fortast förutom att injicera det är astt skjuta upp det i röven! :twisted:
Citera
2002-10-31, 11:24
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: Hur kan man inta Kokain

Citat:
Ursprungligen postat av Deroko
Kan man blanda i saft och dricka

Ja tjena . En kompis till mig gjorde det och hon blev bedövad i hela käften. Hon gick omkring i en timme glad och hög och försökte ragga på killar men eftersom tungan och allt var bedövad så lät det som hon hade värsta talfelet typ.
Fan va vi garva, sen när hon kom ner var hon tvungen vänta en timme till innan bedövningen släppte .
Citera
2002-11-07, 03:35
äldre konto (old)
Ej medlem
Enligt andra forum går det att bomba kokain. Dock behöver man typ 0.5 - 1 g, och effekten varar inte så mycket längre, kanske en timma. Bortkastade pengar dvs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in