Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2010-12-09, 14:47
Medlem
Big89Daddys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silenoz

- Man fick inte säga "fula ord" som "skitbra" då blev han ursinnig.
- Man fick inte snusa/tugga tuggummi/ ha på sig mössa.
- Man var tvungen att äta i matsalen annars orkade man inte lektionerna.
Låter helt klart som en vettig man. Ungdomar saknar fan hyfs i dessa dagar, det är väl klart som självaste fan att man inte har på sig mössa inomhus?
Första jag fick höra när jag kom till lumpen och gick in i kasernen, "MÖSSA AV INOMHUS"!
Citera
2010-12-09, 15:14
Medlem
Jag hade en lärare (manlig runt 60) som la en hand på ryggen och sedan tog av sig byxorna för att visa hur svårt det var att vara handikappad och göra det med en arm. Han berättade även att han och hans familj hade "nakendagar" då alla i familjen gick nakna hemma.
Citera
2010-12-09, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NaturalBornChiller
HAde en gammal lärare i grundskolan, hon var en äcklig runkig tant på typ polen eller nåt. Hennes svenska sög verkligen. Men till the story.

...

Vilken land kommer du ifrån och när invandrade du? Med tanke på hur väl du behärskar det svenska språket så skulle jag nog gissa på att du har läst svenska i ett eller två år.
Citera
2010-12-09, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jakejake9
Visade sig dock motsatsen, när hon efter en lektion bad mig stanna kvar och sa "får du problem med uppgiften så ring mig", och gav mig sitt nr. Tätt följ av "Eller om du har något annat på hjärtat blinkblink" med sliskig röst. Ringde dock aldrig.

Obligatorisk fråga: Hur såg läraren ut? Att hon är äcklig behöver ju inte nödvändigtvis syfta på utseendet
Citera
2010-12-09, 19:46
Medlem
NaturalBornChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1Vis
Vilken land kommer du ifrån och när invandrade du? Med tanke på hur väl du behärskar det svenska språket så skulle jag nog gissa på att du har läst svenska i ett eller två år.

Jag skulle gissa på att du kom till sverige för typ 2 år sen.
Citera
2010-12-09, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NaturalBornChiller
Jag skulle gissa på att du kom till sverige för typ 2 år sen.

Nä det är nog du ändå
Citera
2010-12-09, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GottMedMat
Obligatorisk fråga: Hur såg läraren ut? Att hon är äcklig behöver ju inte nödvändigtvis syfta på utseendet

Minst 40 och 2 barnsmamma. Rest my case!
Citera
2010-12-11, 12:57
Medlem
Eldarons avatar
Hade en katolik till so lärare i 7an som hela tiden snackade om jesus och kristna saker och vi jobbade endast med katolskt skit, men tillslut så sa min kompis att han skulle hem och offra en get till satan Helvete vilket liv det blev! Lärarn sprang efter rektorn och krävde att han skulle bli avstängd
Men lärarn slutade efter den dan
( och vi trodde han va pedofil han kollade mycket på oss med en äcklig blick )
Citera
2010-12-11, 20:47
Medlem
materialgrls avatar
Loool, ha ha, det där med att offra en get till satan.
Citera
2010-12-13, 22:37
Medlem
Kuivakangass avatar
Skumma lärare.. Jaja, det vet jag allt om
http://www.youtube.com/watch?v=Va8ajksEGOw
Citera
2010-12-16, 02:52
Medlem
p0peyees avatar
Hade en SO lärare som lackade sönder för att jag knackade för hårt på dörren när jag var sen till lektionen, han kom typ 5 cm från mitt ansikte och skrek på mig. Och när min kompis skulle skjuta upp dörren från matsalen och en ruta gick sönder, kompisen blödde som fan ur handen och läraren satt 3 meter ifrån och bara glodde på min kompis. :s

Han blev senare sparkad för att han puttade in en elev i ett skåp.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in