Flashback bygger pepparkakshus!
2010-12-08, 17:51
Medlem
Localsexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JiNZ
haha känner igen det där med gympaläraren som skulle stå och vakta när man gick i lågstadiet i typ första klass.
Nu snackar jag om 7-9, inte okej alls
Citera
2010-12-08, 17:52
Medlem
iKakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silenoz

- Man fick inte säga "fula ord" som "skitbra" då blev han ursinnig.
- Man fick inte snusa/tugga tuggummi/ ha på sig mössa.
- Man var tvungen att äta i matsalen annars orkade man inte lektionerna.

Låter som vanligt hyfs tycker jag.
Citera
2010-12-08, 17:55
Medlem
en av mina lärare skrattar och nickar när folk i klassen drar fritzel skämt, han tycker det är asballt. fucked up? knappast, ett sinne för humor
Citera
2010-12-08, 17:56
Medlem
NaturalBornChillers avatar
HAde en gammal lärare i grundskolan, hon var en äcklig runkig tant på typ polen eller nåt. Hennes svenska sög verkligen. Men till the story.

Vi vissa tillfällen hade vi den äckliga häxan samtidigt som vi hade världens jävla sexbomb till lärare också. Självklart att man ville få hjälp av snyggingen men det fick man aldrig. Den fula häxläraren skulle alltid smyga upp bakom en och smeka en på ryggen och fråga om man behövde hjälp. NEJ´svarade jag men hon stod fortfarande kvar, sen när jag fick hjärnstopp så försökte hon hjäla mig, men då förflyttar hon handen till låret och börjar på så vis smeka det på nåt sätt, Sedan dregglar hon nånting rött på min bok och jag flippar och smackar till henne i ansiktet och skriker vilket jävla äckelsvin hon är. Hon fattade säkert inte vad jag sa, men men. En riktigt fucktup lärare må jag säga. Sen har jag haft värre men kom på henne nu bara sådär.
Citera
2010-12-08, 18:06
Medlem
Följande är snarare en sann osannolik liten historia som utspelade sig på min skola (ej min klass).

Det rör eleverna som läste tyska. Den ordinarie läraren vurpa med cykeln och krossade knäskålen, då dök det upp en vikarie som sjukskrev sig. Nästa vikarie orkade inte med gruppen och slutade. DEN TREDJE vikarien, DOG, ja, hon dog, efter ungefär en vecka.

Fjärde vikarien blev kvar tills ordinarie läraren kom tillbaka.

"Tyskagruppen" gick alltså igenom 4 lärare på relativt kort tid. Just att en av vikarierna dog var lite.... extraordinärt.
Citera
2010-12-08, 18:16
Medlem
Clarizos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattsson69
I roliga historier ? Använd ditt huvud .. Snälla ..

ONtopic : Hade en lärare som hatade rökare och höll dem långt borta från klassrummet om dom kom försent pga en cigarett !

Dock , satt jag han och en av mina kompisar på lektionen och diskuterade snus och smaktestade nya sorter lite då och då .. Snacka om dubbelmoral

okej Då kan jag ta en med då.

Satt i mattelektionen, och väntade på hjälp, Hon kom, (Gammal, runt 60-65år) Och tuggade på tummi som fan. och lutade mot mig och skulle hjälpa mig och precis när hon skulle säga något så föll tuggummit ner på matteboken, fylld med spott och dregel Hon tar upp den och stoppar in den i munnen och torkar boken med handen så spotten sprids runt. Mums?
Citera
2010-12-08, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clarizo
ok. diskussion ?

Efterbliven? Ja.

Har en lärare på som konstant pratar om Timrå (hockeylaget). Han undervisar i en matte kurs.

Typ:

Lärare: Ja, nu idag ska vi lära oss derivera, börja med att gångra 5 med 5, det blir 25. 25 som i Timrås spelare bla bla randomsvennenamnsomslutarmedson.

Har också en lärare som undervisar i svenska som har dyslexi.
Citera
2010-12-08, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iKaka
Låter som vanligt hyfs tycker jag.

Vanligt hyfs från 70 talet skulle jag säga. Han var riktigt jobbig.. Innan varje lektion och efter varje lektion skulle man ställa sig bakom sin bänk tills det blev tyst och han sa att man fick sätta sig ned. Jo visst hade han respekt. Men alla saker han lärde ut.. En gång klev han upp på bänkarna och gick på dom för att visa hur en bergspringa såg ut. Riktigt skön var han men också jävligt jobbig
Citera
2010-12-09, 09:34
Medlem
Clarizos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Agren
Efterbliven? Ja.

Har en lärare på som konstant pratar om Timrå (hockeylaget). Han undervisar i en matte kurs.

Typ:

Lärare: Ja, nu idag ska vi lära oss derivera, börja med att gångra 5 med 5, det blir 25. 25 som i Timrås spelare bla bla randomsvennenamnsomslutarmedson.

Har också en lärare som undervisar i svenska som har dyslexi.

fin historia. va han pedofil med? tafsa han på dig? efterbliven? Ja.
Citera
2010-12-09, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clarizo
fin historia. va han pedofil med? tafsa han på dig? efterbliven? Ja.

Trådnamn är fucked up lärare, dessa lärare jag skrev om är fucked up. Märker att du inte har den intelligens för att förstå detta.

Efterbliven? Garanterat.
Citera
2010-12-09, 14:12
Medlem
Hade en äcklig jävla lärare i svenska på gymnasiet. Mitt under lektionerna kunde hon random börja snacka om sex, om sex! Och självklart fråga hon alltid mig, "hur var din första gång", osv.. Alltid smekte en på ryggen när man behövde hjälp, eller hade kind mot kind när hon skulle hjälpa.. Trodde hon var oseriös..

Visade sig dock motsatsen, när hon efter en lektion bad mig stanna kvar och sa "får du problem med uppgiften så ring mig", och gav mig sitt nr. Tätt följ av "Eller om du har något annat på hjärtat blinkblink" med sliskig röst. Ringde dock aldrig.

Har även strulat med en vikarie under lektionstid, beat that bitches!
Citera
2010-12-09, 14:45
Medlem
Crackhoees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GottMedMat
Alla har någon gång haft en lärare som är riktigt fucked up!

Om då så är pedofiler, extrema pedanter, har konstiga vanor, eller på något annat sätt är fucked up.

Börjar väl jag då. Har haft ett antal lärare som är av pedofilisk karaktär.

En lärare brukar smeka en på ryggen när denne hjälper en med något, blev en gång smekt på kinden.
Har haft en annan som vid ett gäng tillfällen tryckt upp elever mot väggen/ tryckt ner dom i backen.

Vet att mina egna exempel suger bigtime, men vet att det finns smaskigare saker!

Det påminner mig om en gång när jag var rätt dryg mot en vikarie. Han tog och greppade mig runt halsen och tryckte upp mig mot väggen. Damn!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in