• 1
  • 2
2010-12-08, 16:36
Medlem
bajlatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Speciellt eftersom det bott negrer här innan.

Men om man bara kör med Gripen får man väl inte men?

Om du pratar om JAS 39 så borde det inte vara några problem, risken finns dock att badrummet upphör att existera. Skämtåsido, munnskydd eller gasmask är att rekommendera, kör ner handen (med diskhandske på såklart) i avloppshålet (titta bort), dra upp allt som du hittar, lägg i en hink, bränn hinken och innehållet (alternativt häll det i dryg grannes brevinkast). Sen är det bara att hälla litervis med klorin i avloppet för att bättra på det hela ytterligare.

Lycka till!
Citera
2010-12-08, 16:38
Medlem
25TaLifes avatar
Citat:
Fan Gjorde du rent med händerna eller öste du ner kemikalier?

Lukten kommer ibland (dagligen) luktar inte direkt "skit" men det luktar inte gott iallafall.

Typ fuktig svag doft av avföring.

Blir nog att rensa avlopp i helgen då. Med en jävla massa diskhandskar.

Ja, jag körde ju med händerna i skydd av handskar - det var fan inga problem. Det går ju så jävla fort!
Citera
2010-12-08, 16:50
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milwaukee
Du lär knappast få men för livet om du så kör ner händerna utan handskar heller, men det kanske inte är så trevligt. Köp ett par tjocka gummihandskar med långt "skaft", det är en fördel om dom är tjocka för då känner man inte konsistensen lika tydligt. Tro mej, jag har testat både tjocka, tunna och inga handskar alls.

Försök att inte tänka på all sagge negern har spolat ner bara!
Tusen tack! Hade inte ens tänkt på det innan
Citera
2010-12-08, 17:24
Medlem
Citat:
Tusen tack! Hade inte ens tänkt på det innan

Hahaha! Tackar för dagens garv.

Jag var också tvungen att rensa avloppen strax efter det att jag flyttade in i nuvarande lägenhet. Det klart att det inte luktar rosor, men vad är ni för jävla kärringar? Det är väl för fan bara att hugga i och plocka bort äcklet och göra sig av med det. 15 minuters plåga, så kan du gå på toa utan att få kväljningar sen - varje dag.

Sen är det ju schysst om man rensar avloppen vid flyttstädningen tycker jag.
Citera
2010-12-08, 19:25
Medlem
macknus avatar
I flyttstädningen så ingår ju städning av avloppen så har du precis flyttat in så kontakta hyresvärden om det inte är du som godkänt städningen då för då blir det ditt problem.
Annars finns det tjocka gummihandskar i affären + en svamp och lite såpa så går det utmärkt, plocka isär allt så mycket det går och rengör inne i rör och allt. Rätt simpelt och går ganska så snabbt men luktar förjävligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in