Citat:
Ursprungligen postat av Konika
Men vad gör du här om du inte gillar Michael Jackson? Du har skrivit det 1000 gånger nu, men en människa som du kan inte ändra världen. och det ska vi vara glada för. Däremot så ändrade Michael Jackson världen till en bättre plats för (dig) och för mig och alla världens barn.
Itchy jag skulle vilja beskriva dig lite:
Du är värd lika mycket för mig som en jude var för hitler. Varje gång jag öppnar mitt smörpaket hemma så tänker jag att du ligger där i och gottar dig i smöret. Det känns sen så skönt att sticka ner kniven långt ner i smöret och sedan smeta ut det på en macka som sedan är i ugnen 10 minuter för att sedan avnjutas. Så känner jag för dig.
Oj! Du har verkligen öppnat mina ögon nu! När jag inser att jag får dig att må så illa känner jag ånger.
Du verkar ha allvarliga problem om du inte ens klarar att skilja på en användare, på ett anonymt Internetforum, och ett paket smör. Du vet, många psykotiska massmördare startade precis som du
På vilket sätt har MJ gjort världen till ett bättre ställe för oss som inte gillar hans musik? Vad jag kan förstå så har hans så kallade välgörenhetsprojekt inte gått så bra dom sista åren. Tror det mer handlat om att få medial uppmärksamhet och locka till sig fler barn.