2009-06-30, 19:48
Medlem
elelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bee
Varför använde han inte sin egen sperma till sina 2 första barn iaf? också konstigt.... ? visste han hade någon sjukdom så han inte ville föra vidare sina dåliga gener? eller nått i den stilen?

I en intervju av Oprah säger MJ hans hud började blekas mellan of the wall/thriller på grund av en pigment sjukdom (senare känd) och han blånekar att han gjort operationer (huden) samt säger han att det hade påkommit tidigare på hans fars sida i släkten.

Och som ovanstående skrev så sminkade de honom rejält, han ska tydligen varit en enorm perfektionist.
Citera
2009-06-30, 19:51
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menapilo
"med samma gradvisa blekning överallt" Har du sådana där glasögon så att man ser igenom kläder? När han började tappa pigment så började han använda handskar och rätt så mycket scenkläder och mycket smink för att jämna ut. Sluta lek som att du vet allt.
Du kanske skulle koppla på hjärnan innan du läser inlägg här och framförallt innan du postar här i fortsättningen...

För i så fall hade du sett att jag i mitt inlägg skrev "synlig hud"...

"sedan gradvis blev blekare och blekare på all synlig hud, med samma jämna gradvisa blekning överallt"
Citera
2009-06-30, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Du kanske skulle koppla på hjärnan innan du läser inlägg här och framförallt innan du postar här i fortsättningen...

"sedan gradvis blev blekare och blekare på all synlig hud, med samma jämna gradvisa blekning överallt"

Hört talas om smink?

Jävla troll.
Citera
2009-06-30, 20:02
Medlem
Citat:

Jag läser inte din inlägg så noga, du är en hater dvs en jubelidiot som hatar utan orsak.

Och lyssnar här, även om han har blekt sin hud så är det absolut ingen anledning för dig att kasta galla på honom, han har inte gjort dig något.
Senast redigerad av menapilo 2009-06-30 kl. 20:08.
Citera
2009-06-30, 20:07
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Jag läser inte din inlägg så noga, du är en hater dvs en jubelidiot som hatar utan orsak.
Och du är en naiv typ som uppenbarligen avgudar Michael Jackson...

Patetiskt.
Citera
2009-06-30, 20:08
Medlem
Artygs avatar
Joe är ju helt sjuk!
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5452707.ab
Citera
2009-06-30, 20:11
Medlem
Citat:
Och du är en naiv typ som uppenbarligen avgudar Michael Jackson...

Patetiskt.

Som jag har sagt i hela tråden, jag gillar typ 10 av hans låtar. Sen är det inte patetiskt att avguda någon heller. Dock är det patetiskt att som du gör, säga att andra människor är patetiska för att de gillar någon person. Ser du skillnaden?

Person A avgudar michael jackson
Person B kallar person A patetisk utan ordentlig orsak.

Vilken person är mest human? Vem dömer den andre?

Det hade varit dumt att försvara en person som hade alla bevis emot sig men i michaels fall har han alla med sig.

Väx upp.
Citera
2009-06-30, 20:27
Medlem
humor-mes avatar
Citat:
Det räcker ju med att se bilder från förr och nu på Michael Jackson för att förstå att det var något fel i huvudet på honom. Ingen normal människa bleker sig på det sätt

Men för i helvete vad arg jag blir när idioter ska sitta och fortsätta dra samma visa om att han blekte sig, jag har skrivit ett inlägg bara någon sida innan denna där jag länkar till bilder där man ser att han har vitiligo, en hudsjukdom. http://sv.wikipedia.org/wiki/Vitiligo
Citera
2009-06-30, 20:37
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Som jag har sagt i hela tråden, jag gillar typ 10 av hans låtar. Sen är det inte patetiskt att avguda någon heller. Dock är det patetiskt att som du gör, säga att andra människor är patetiska för att de gillar någon person. Ser du skillnaden?
<snip>

Det mest patetiska var att du kallade mig för jubelidiot. Särskilt som du enligt vad du själv skrev inte ens hade brytt dig om att läsa vad jag skrev...

Citat:
... Jag läser inte din inlägg så noga, du är en hater dvs en jubelidiot som hatar utan orsak. ...
Senast redigerad av Allan Akbar 2009-06-30 kl. 20:41.
Citera
2009-06-30, 20:40
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humor-me
Men för i helvete vad arg jag blir när idioter ska sitta och fortsätta dra samma visa om att han blekte sig, jag har skrivit ett inlägg bara någon sida innan denna där jag länkar till bilder där man ser att han har vitiligo, en hudsjukdom. http://sv.wikipedia.org/wiki/Vitiligo

Det går inte att av en bild säkert se om han har vitiligo eller ej. Och att du dessutom verkar ha för vana att kalla sådana som har en avvikande mening för idioter är ju inte något som ökar din allmänna trovärdighet...
Citera
2009-06-30, 20:47
Medlem
humor-mes avatar
Citat:
Det går inte att av en bild säkert se om han har vitiligo eller ej. Och att du dessutom verkar ha för vana att kalla sådana som har en avvikande mening för idioter är ju inte något som ökar din allmänna trovärdighet...

Har du tittat på bilderna jag länkade till några sidor innan?

För vana? Nä men blir bara allmänt less när han har sagt att han hade den hudsjukdomen, så ska någon ändå tro att han har blekt sig....
Citera
2009-06-30, 20:59
Medlem
Citat:
Det mest patetiska var att du kallade mig för jubelidiot. Särskilt som du enligt vad du själv skrev inte ens hade brytt dig om att läsa vad jag skrev...

jag läser inte dina inlägg så noga för att du är en jubelidiot, ja det stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in