*suck* Where to begin..? *suck*
Var ska man då börja... Hm, operationerna. Han har inte gjort så många operationer som det sägs. Alla Jacksons har skarpa kindben och stora ögon. Visst har han opererat näsan, det kan ingen förneka, men inte alls så många gånger som media påstår. Den berömda näsan ser olika ut från olika vinklar, olika ljus osv. Han använder smink som mascara, vilket jag tycker han är i stort ensam om bland män att bära upp väldigt bra. Och så har han läppstift, eftersom hans vitiligo ger sig på även läpparna. Tro mig, han skulle se ännu "värre" ut utan läppstiftet (även om han då och då kanske tar lite fel nyans.. lol). Och han har i övrigt inte förändrats särskilt mycket. Det är mest olika hårstilar genom åren. Men jag måste säga att jag tycker han ser riktigt bra ut idag, även om han är snudd på underviktig... Han skulle gott kunna lägga på sig några kilon. Jo, och så tycker jag det är dags för en ny frisyr... Bring back the curls, Mike!
Och så anklagelserna... Jag tror inte att han är skyldig. Jag tror att barnens föräldrar ville åt Mike's pengar, och kom på ett sätt att få dem. Jag tror inte att MJ "betalade sig ur" allt, man behöver inte vara skyldig bara för att man betalar.
Man har inte hittat allt som påstås på Neverland. Det är bara lögn.
Och han bjöd inte direkt in barnen att sova hos honom. Barnen älskar honom och de vill inte ens lämna honom ifred på toan... lol. Så de vill sova över, och får de det för sina föräldrar så får de det för Michael. Men Michael sa att han sov på golvet, och att barnet sov själv i sängen.
Och Mike skulle aldrig ljuga för sina fans. Invincible-albumet blev också försenat, men det var ju för att Sony och Mike bråkade. Nu har ju Michael inte ens hittat ett nytt skivbolag så det tar ju lite tid... Och sen är han ju perfektionist. Det tog lång tid att göra Bad, fast då startade han tidigare än den här gången. Det sägs att Raymone Bain bekräftat att det ska komma singlar ut redan i år, men det ska man väl inte tro på. Haha, faktiskt är det kul att se alla nya rykten om det kommande albumet; de har roliga namn på det och massa låttitlar, massa bekräftade samarbeten (som 50 cent LOL) och release-datum! rotflmao. Nej, jag tror inte att Mike skulle ljuga för fansen... Det kommer ett album, wait and see.