Citat:
Ursprungligen postat av theolito
Tror fan inte heller det var naturligt, utan han missbrukade säkert en hel del.
Tragiskt ändå

Oduktion idag. eller ja hur det nu blir med tids skillnaden.
Som jag sagt flera gånger nu så kommer det komma fram. Men jag tror inte att han missbrukade. Jag tror bara att hans kropp helt enkelt inte orkade all denna stress och skit runtomkring honom. sen var han ju såå smal. jag började för någon timma sen fundera lite på om han hade någon ätstörning, att det kanske kan vara det som gjort att det gått som det nu gått.
Fast ja, jag ska inte spekulera. det är bäst att inte göra så, för jag gissar på att sanningen kommer att komma ut tillslut ändå.
Nu är jag trött så ska nog lägga mig. varit vaken hela natten. hade eg lagt mig redan vid 0.00 men min kille väckte mig o ville att jag skulle komma till datorn och läsa . var nåt om MJ. Jag tänkte, vad är det nu för skit som det ryktas om.. avfärdade i några min. valde att kliva ur sängen av ren nyfikenhet. min kille visade på både expressen, tmz och aftonbladet. jag valde att slå på CNN för dom tog säkert upp detta. o det gjorde dom ju.
detta datum kommer jag aldrig glömma. detta datum då min största idol gick bort.
självmord tror jag inte längre på. han skulle inte svika sina barn eller fans på sånt sätt. barnen och fansen var hans allt.