Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
Oavsett om han inte är peddo eller inte så borde han efter de första anklagelserna om misstänkta övergrepp på barn slutat att vara ensam med barn och sova tillsammans med dem. Att han fortsatte med detta väcker onekligen många misstankar.
Det finns många andra sätt att visa sin kärlek till barn än att sova tillsammans med dem (nähä) och således borde han inte fortsatt med detta om han nu verkligen inte var en peddo...
Förstår ditt sätt att se på saken.
Om man tänker ett steg längre tycker jag dock man kan få en annan infallsvinkel på det.
Ere egentligen så konstigt att han gillar ungar?
Han har ju vart superkänd från 5 års ålder och kastats rakt in i vuxenvärlden med allt va det innebär. Han är uppenbarligen en svag kille som inte klarar pressen riktigt, där av alla dessa ingrepp i ansiktet m.m.
Att han tyr sig till barn är ganska logiskt, han försöker på något sätt att uppleva det han missade helt enkelt, att han sen saknar verklighetsuppfattning gör att det lätt kan missförstås om man säger så..
Jag tycker det känns som ganska enkel psykoligi helt enkelt.
Sen blir man ju givetvis påverkad av den ständiga pajkastningen, jag menar, det e lättare att förakta än att förstå.
Bara mitt sätt att se på saken.