2010-12-08, 07:48
Bannlyst
jag märker direkt på min katt när den är kissnödig. den ställer sig alltid vid ytterdörren och försöker fånga min uppmärksamhet. då öppnar jag dörren så att den får gå ut och kissa.
Citera
2010-12-08, 07:50
Medlem
Kaptenenjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climber
jag märker direkt på min katt när den är kissnödig. den ställer sig alltid vid ytterdörren och försöker fånga min uppmärksamhet. då öppnar jag dörren så att den får gå ut och kissa.

Ok, bra. Då vet vi!

Själv brukar jag lyfta upp katten och hålla den över min säng, så får den pissa där
Citera
2010-12-08, 07:53
Medlem
Allharjarins avatar
Köp en kattlåda om du inte orkar med dess jamande.
Citera
2010-12-08, 08:12
Medlem
tråden :C
Citera
2010-12-08, 08:53
Medlem
Eliza CTs avatar
Citat:

Ja, så kloka är katter. Men skaffa en låda att ha inne om du någon gång inte skulle märka när den vill ut. Men det har du kanske redan. Trist om en stackars katt inte kan hålla sej tills den får gå ut.
Mvh
Citera
2010-12-08, 09:11
Medlem
Ja, det är väl typ så de flesta katter gör om de inte vill gå på lådan...
Citera
2010-12-08, 16:36
Bannlyst
Jag har ingen kattlåda. när katten ser hungrig ut och står vid matskålen så brukar jag ge den mat. ibland står den länge vid kylen för att vänta på att jag ska ta ut kattmatsburken.
Citera
2010-12-08, 16:53
Medlem
ourproblems avatar
Humor!
Citera
2010-12-08, 19:17
Medlem
Kamnes avatar
Citat:
Jag har ingen kattlåda. när katten ser hungrig ut och står vid matskålen så brukar jag ge den mat. ibland står den länge vid kylen för att vänta på att jag ska ta ut kattmatsburken.

Vad händer när katten bara vill gå ut då?
Citera
2010-12-08, 20:59
Medlem
big_bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamne
Vad händer när katten bara vill gå ut då?

Den kissar antagligen inne.

Dålig trådstart. Vad ska vi diskutera?
Citera
2010-12-09, 03:58
Medlem
Ichimarus avatar
Citat:
HAHAHAHA! Är så trött att jag ramlade av stolen för det är så sent och detta var den sämsta trådstarten jag nånsin sett här
Vafan har du tänkt att vi skulle diskutera?
Du borde ge den en kattlåda för övrigt så att den kan få kissa när du sover eller när du inte uppmärksam.
Citera
2010-12-09, 06:19
Medlem
haha, asså gud... varför startade du denna tråd? Jag dör :P
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem