2010-12-08, 02:01
Medlem
GOOD-TO-MEs avatar
Observera tydligt att jag inte har något som helst intresse av postkran
Var bara tvungen att skriva det innan "KRANFISKE" kommer. Eller efterblivna mail.

Jag har aldrig haft en postkran någonsin då jag aldrig hållt på över internet med affärer. Men jag undrar till er som har era postkranar, hur kom ni i kontakt med dem och byggde tillit för att skicka pengar första gången?

Jag menar det lär ju inte va många som nappar på postkran mail man får på flashback exempelvis "Hejsan jag har bla bla bla hör av er till xxxx@blablabla.gay" eller är de helt enkelt via någon som redan beställt det alltid sprider sig vidare eller?

Hade varit kul o höra lite hur internet-knarkare har det. Speciellt undrar jag över er som aldrig köpt av annat än postkranar hur er vardag är? Skulle ni aldrig tagit droger om ni ej kom i kontakt med kranarna?

Jag menar alltså regelrätta post-kranar nu och inte hemsidor eller internetapotek osv. Utan där det är en person du har kontakt med och inget nätverk eller liknande. Hur betalar ni dom?
Citera
2010-12-08, 02:09
Medlem
fairyfellers avatar
Har beställt från postkranar tre-fyra gånger, tackvare flashback (gamla tråden om MoM's/hemsidor) och vårat kära google. Har beställt cannabis från Sverige och syra från Tyskland.
Det här var något jag hittade ~ett år efter att jag började använda illegala droger, avstår nog den här formen av köp i fortsättningen då det känns rätt så riskabelt.

Betalning skedde via Western Union eller att helt enkelt sätta in pengarna anonymt!
Citera
2010-12-08, 19:08
Bannlyst
Ordet sprider sig, men det förutsätter ju förstås att man redan har kontakter och är känd som trovärdig.
Det jobbiga är såklart att hitta den första vettiga, sen ger det sig självt.

Själv hittade jag mina första irl, via polare som gav mig dem. Och de flesta postkranar vill ha kunder,
och har inget emot mail från dig, de är anonyma och skickar inget förrän cashen är på kontot, så det är lättare att ta kontakt med än postkran än irl.

Betalning sker så gott som som alltid via förskottsbetalning till konto.
Citera
2010-12-09, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GOOD-TO-ME
hur kom ni i kontakt med dem och byggde tillit för att skicka pengar första gången?

Kommer faktiskt inte ihåg hur jag kom i kontakt med honom.
Första gången så beställde jag en mindre mängd tramadol, och det kom.

Andra gången köpte jag 17 ecstasy och satte in pengar först, jag litade på han då jag hade hans facebook, hemnummer osv, så jag tog risken.

Tredje gången hade jag inte pengar när han vill skicka MDMA kristaller () då valde han att skicka kristallerna först, så sådan tillit har vi till varandra.

Citat:
Hade varit kul o höra lite hur internet-knarkare har det. Speciellt undrar jag över er som aldrig köpt av annat än postkranar hur er vardag är? Skulle ni aldrig tagit droger om ni ej kom i kontakt med kranarna?

Jag har irl-kranar också, och jag hade tagit droger innan jag kom i kontakt med div. postkranar.

Citat:
Hur betalar ni dom?

Överföring via internetbank.

Är jävligt bäng så mitt inlägg är säkert rörigt.
Citera
2010-12-09, 01:14
Medlem
Morfars vredes avatar
Har fått av kompisar, här på Flashback (med en annan användare; såklart ) och så vidare. Sitter även på forum där man byter/säljer/byter droger. Har fått många adresser därifrån. Där kan man även gröna personer; så jag vet redan innan jag beställer att denne brukar leverera annars. Har nästan aldrig blivit av med pengar.

Nej, jag kommer inte ge ut någon adress. Så det är ingen idé att PM:a mig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in