• 2
  • 3
2010-12-07, 13:10
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Men du ska väl inte bära med en bildskärm så fort som du ska använda denna bärbara. Upperbarligen är det något fel.

Ska du ta med en bildskärm till sommaren om du nu ska ner till stranden och sola/surfar?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Christer.Sjogren
Goda eller dåliga nyheter (avgör själv), jag testade att koppla in datorn i min stationära dators skärm, och då fungerade allt top notch.

Vad är din slutsats? (=
Citera
Medlem
Christer.Sjogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Men du ska väl inte bära med en bildskärm så fort som du ska använda denna bärbara. Upperbarligen är det något fel.

Ska du ta med en bildskärm till sommaren om du nu ska ner till stranden och sola/surfar?

Nej, det fattar jag också. Men jag tänkte att då kan vi avskriva grafikkortsproblem. Finns det fortfarande inget jag göra tror du?
Citera
2010-12-07, 13:12
Medlem
Christer.Sjogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Populus
Vad är din slutsats? (=

Jag gör ingen slutsats allt eftersom jag är så dålig på det här så det är otroligt, men jag gör vad jag kan för att underlätta för proffsen när jag söker hjälp
Citera
2010-12-07, 13:14
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Finns det fortfarande inget jag göra tror du?

Jo, du kan ringa som sagt till deras kundtjänst och gör en felanmälan.
Citera
2010-12-07, 13:15
Medlem
Christer.Sjogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Jo, du kan ringa som sagt till deras kundtjänst och gör en felanmälan.

För att fixa datorn utan att krångla med felanmälan (det är trots allt ny wowexpansion idag!) menade jag. Men tack så mycket för hjälpen, får väl blanda in NoN ändå..
Citera
2010-12-07, 13:29
Medlem
jackflashs avatar
Citat:
Goda eller dåliga nyheter (avgör själv), jag testade att koppla in datorn i min stationära dators skärm, och då fungerade allt top notch.

Mycket dåliga nyheter. Det innebär med all sannorlikhet att det är glapp till skärmen, och eftersom du sitter på en laptop är det bara reklamera som gäller är jag rädd....
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in