Ja, som topic lyder hittade jag i morse en nyckelpiga i min gröt. Eller rättare sagt, jag kände att jag tuggade på något som inte ska vara i gröten och tog ut det ur munnen. Trodde först det var en rest från något korn, som brukar komma med havregrynen rätt ofta. Till min förvåning var det ett djur och jag kan väl identifiera det som en nyckelpiga, vilket förstörde min frukostro ganska mycket.
Jag är 100% säker på att den Inte flög ner i min skål med gröt, varken före eller efter tillagningen i micron.
Frågan är nu, vad ska jag göra? Ska man höra av sig till Gyllenhammars eller kanske Lantmännen? Vad kan hända?
Har väl hänt att folk som fått otrevliga överraskningar i sin mat fått någon form av kompensation?
Om någon moderator tycker jag postat i fel forumdel så flytta på bara.
Vilket problem... Översvämmningar o elände e ju ingenting jämfört me detta ju!! Helsike, vi e körda allihopa! Vafan gör vi nu!? Kunde du inte bara fiskat upp nyckelpigan o käkat vidare? Eller helt enkelt slängt gröten åt helvete o tagit en macka? Haha!
Det var då själva fan vad det ska komma ironiska kommentarer nu då.
Ja, alla trådstarter på FB handlar bara om livets mest väsentliga saker som krig/fred och att alla ska eller bör få ha tak över huvudet? Nej, just det.
Det var då själva fan vad det ska komma ironiska kommentarer nu då.
Ja, alla trådstarter på FB handlar bara om livets mest väsentliga saker som krig/fred och att alla ska eller bör få ha tak över huvudet? Nej, just det.
Skicka ett argt mail till tillverkaren då så får du säkert både en ursäkt och kompensation.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!