2010-12-08, 02:21
Medlem
G00sts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutaETT

Att han är häktad för våldtäkt vet jag till 100%.

Zabri greps i Kramfors där han bor.

Hur kan du vara 100% ?? Kan du förklara det.
Citera
2010-12-08, 03:01
Medlem
emdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G00st
Hur kan du vara 100% ?? Kan du förklara det.

Varför skulle man inte kunna vara 100% på att någon är häktad? Bara att ringa o fråga tingsrätten.
Citera
2010-12-08, 04:32
Medlem
G00sts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emden
Varför skulle man inte kunna vara 100% på att någon är häktad? Bara att ringa o fråga tingsrätten.

Jo jag vet det var typ det svaret jag ville ha, att någon ringt eller vart till tinget och sett att det är våldtäkt han är häktad för. .
Citera
2010-12-08, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G00st
Jo jag vet det var typ det svaret jag ville ha, att någon ringt eller vart till tinget och sett att det är våldtäkt han är häktad för. .

Hörde det först av vänner. Sen kollade vi oss tinget. Därför jag vet till 100% att han är häktad.
Citera
2010-12-08, 12:45
Medlem
pungluders avatar
verkar vara ett riktigt litet as den där sabri
Citera
2010-12-08, 13:29
Medlem
G00sts avatar
Citat:
Hörde det först av vänner. Sen kollade vi oss tinget. Därför jag vet till 100% att han är häktad.

Ja jag vet oxå att han är häktad har vetat det sedan länge men inte för vad..Men om du har ringt och hört att det är våldtäkt så.. Tack
Citera
2010-12-08, 15:11
Medlem
mcmonsters avatar
Är han medlem i någon häftig kriminell organisation typ Evil Crew eller Crime Inc Sweden denna våldsknullande golbög?
Citera
2010-12-08, 16:36
Medlem
Efter information om efternamnet via ett PM så har jag hittat lite ytterligare information i målet.

Sabri anhölls av polis i Sundsvall den 9 november. Han häktades sedan den 12 november misstänkt för våldtäkt. Ytterligare en man, med ett svenskt namn, tycks vara misstänkt i samma mål, men har inte begärts häktad. Mannen och Sarbi är av allt att döma vänner då Sabri den 28 oktober i år var vittne i samband med att mannen anordnades förvaltarskap.

Sabri har under tiden han suttit häktad begärt och beviljats byte av försvarare.

Åtalstiden förlängdes senast till den 10 december.

Själva våldtäkten skall ha ägt rum i Noraström i Kramfors kommun den 2 maj i år. Målsäganden kallas endast för J i de akter jag har tillgång till.
Citera
2010-12-08, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Efter information om efternamnet via ett PM så har jag hittat lite ytterligare information i målet.

Sabri anhölls av polis i Sundsvall den 9 november. Han häktades sedan den 12 november misstänkt för våldtäkt. Ytterligare en man, med ett svenskt namn, tycks vara misstänkt i samma mål, men har inte begärts häktad. Mannen och Sarbi är av allt att döma vänner då Sabri den 28 oktober i år var vittne i samband med att mannen anordnades förvaltarskap.

Sabri har under tiden han suttit häktad begärt och beviljats byte av försvarare.

Åtalstiden förlängdes senast till den 10 december.

Själva våldtäkten skall ha ägt rum i Noraström i Kramfors kommun den 2 maj i år. Målsäganden kallas endast för J i de akter jag har tillgång till.

Sabri är personlig assistent till den andra misstänkta. Han sitter i Permobil och är förlamad och kan inte prata. Så hur han våldtog nån kan man undra Men skulle kunna tänka mej att det handlar om att Sabri ha tvingat tjejen att göra nått.
Citera
2010-12-08, 17:44
Medlem
zigenarpacks avatar
Citat:
Sabri är personlig assistent till den andra misstänkta. Han sitter i Permobil och är förlamad och kan inte prata. Så hur han våldtog nån kan man undra Men skulle kunna tänka mej att det handlar om att Sabri ha tvingat tjejen att göra nått.

Kanske golbögen Zabri startat ett assistansbolag och drar in 150 000 i månaden? Mannen i permobil är kanske fullt frisk? Har förstått att det är väldigt poppis att få negerskinnet räddat i Sverige för svennebanans pengar och sedan tacka för hjälpen genom att sno ytterligare pengar på detta sätt.

Ja, själv tycker jag bara det är kul att stå till tjänst.
Citera
2010-12-08, 17:45
Medlem
Citat:

Vet du när MA blev förlamad? Jag har sett inte allt för gamla bilder på honom där han verkar vara vid god vigör. Han är ju för övrigt bosatt i Noraström så det är väl inte otänkbart att våldtäkten ägde rum i hans bostad och att det föranledde misstankar mot honom?
Citera
2010-12-08, 17:50
Medlem
zigenarpacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Vet du när MA blev förlamad?

Se meddelande #34 så vet du
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto