2010-12-06, 05:27
Medlem
Allharjarins avatar
En vän till mig sedan fem år tillbaka har blivit en av dem.
Om vi går fem år tillbaks i tiden, så var det han som var den främlingfientliga - inte jag.
Närsom han då frågade mig varför sverige skulle ta emot horder utav invandrare svarade jag
det enda jag visste att svara: "alla är lika mycket värda".
Närsom han frågade mig om varför jag inte ville bevara den svenska kulturen, svarade jag "vad är väl kultur för något?". Kort sagt så talade de socialdemokratiska judarna genom mig.

Nu har korten vänts. Nu är jag den främlingsfientliga, och han den som kommer med pk-fnoskler och som bär en rör inte min kompis-knapp.

Han har blivit hjärntvättad.

Hur kan jag omvända honom? Har något liknande hänt er?
Citera
2010-12-06, 06:33
Medlem
Kör honom till Rinkeby en helgnatt och dumpa honom där. Blir han då rånad eller misshandlad pga att han är svensk så kommer han nog att vända sig emot invandrare.
Citera
2010-12-06, 09:49
Medlem
Allharjarins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roar321
Kör honom till Rinkeby en helgnatt och dumpa honom där. Blir han då rånad eller misshandlad pga att han är svensk så kommer han nog att vända sig emot invandrare.
Orealistiskt.

Någon som upplevt något liknande?
Citera
2010-12-06, 17:20
Medlem
Men hur kommer det sig att du blev främlingsfientlig? Och varför blev han helt plötsligt pk?

Ja alltså du får väl anvanda SD´s retorik och försöka övertyga honom.

Har inte varit med om något liknande.
Citera
2010-12-06, 22:42
Medlem
Dckheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allharjarin
En vän till mig sedan fem år tillbaka har blivit en av dem.
Om vi går fem år tillbaks i tiden, så var det han som var den främlingfientliga - inte jag.
Närsom han då frågade mig varför sverige skulle ta emot horder utav invandrare svarade jag
det enda jag visste att svara: "alla är lika mycket värda".
Närsom han frågade mig om varför jag inte ville bevara den svenska kulturen, svarade jag "vad är väl kultur för något?". Kort sagt så talade de socialdemokratiska judarna genom mig.

Nu har korten vänts. Nu är jag den främlingsfientliga, och han den som kommer med pk-fnoskler och som bär en rör inte min kompis-knapp.

Han har blivit hjärntvättad.

Hur kan jag omvända honom? Har något liknande hänt er?

Antagligen så har hans intelligens stigit medens din tyvärr sjunkit.
Citera
2010-12-07, 06:18
Medlem
Allharjarins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dckhead
Antagligen så har hans intelligens stigit medens din tyvärr sjunkit.

Hur menar du nu då? Att vilja bevara blodets renhet, det vita folkets rasliga särdrag samt vårt överlägsna intellekt är inget annat än sunt förnuft.
Saknar man den rasliga självbevarelsedriften är man inte intelligent.
Vill man blanda blod med korkade negrar är troligtvis man inte intelligent.

Hjärntvätt får folk att bete sig ointelligent, då det stryper det fria tänkandet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in