• 4
  • 5
2010-12-16, 14:58
Medlem
styler88s avatar
Citera
2010-12-16, 18:15
Medlem
Oldberrys avatar
De flestafilmer där tjejer är otrogen är förståss fejkade precis som mycket annan amatörporr.
Citera
2010-12-16, 21:36
Medlem
Aghartas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fa13ius
Varför gillar du kvinnor som är otrogna?
Räcker det inte bara med vanlig porr?

Varför är alla på flashback såna sexfixerade kvinnohatare?

Jag förstår inte hur du kan få detta till kvinnohat? Ju mer man älskar en kvinna desto kåtare blir man ju om hon knullar en annan.
Citera
2010-12-17, 05:00
Medlem
jamesdeans avatar
Vissa som skriver blandar ihop två helt olika saker. Å ena sidan vinns det killar som vill ha en monogam tjej, men är så mesiga tofflor att de ändå förlåter flickvännen om hon är otrogen. Å andra sidan finns det människor som är emot monogami, som har ingenting emot att ens partner har sex med andra, kanske rentav tänder på det. Det är kanske ingen vanlig företeelse, men det finns definitivt folk som inte kräver monogami av sin partner.

Iallafall så är det ju två helt olika saker att flickvännen är otrogen mot ens vilja, och att man själv vill att hon ska göra det.
Citera
2010-12-17, 14:07
Medlem
Ok ok yada yada, nu vill vi ha mer länkar i tråden.

Som sagt är det ovanligt att hitta "äkta" klipp på otrogna brudar, av förståeliga skäl. De flesta är s.k. cuckold-klipp där snubben som blir bedragen är med på det hela och ofta är med i samma rum, vilket inte räknas enligt mig.

I den här tråden så är det nog bara det här klippet som verkar autentiskt, den andra bruden i tråden som snackar i telefon medan hon knullar är mer eller mindre en porrskådis som gjort andra klipp och kanske inte ens har en kille. Så fler äkta klipp uppskattas, jag har inte hittat några själv men postar dem om jag gör det.
Citera
2011-03-04, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cal-Gustf
Som sagt är det ovanligt att hitta "äkta" klipp på otrogna brudar, av förståeliga skäl. De flesta är s.k. cuckold-klipp där snubben som blir bedragen är med på det hela och ofta är med i samma rum, vilket inte räknas enligt mig.

I den här tråden så är det nog bara det här klippet som verkar autentiskt, den andra bruden i tråden som snackar i telefon medan hon knullar är mer eller mindre en porrskådis som gjort andra klipp och kanske inte ens har en kille. Så fler äkta klipp uppskattas, jag har inte hittat några själv men postar dem om jag gör det.
+1

Vill också ha fler "äkta" klipp på otrogna brudar i tråden, ser också ovannämnda klipp som det enda riktiga klippet hittills. Kom igen grabbar!
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in