Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-10-06, 16:43
  #13
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paggan
Jag tror han rest hem nu ett år senare 😅
Hahahah kollade bara dag/mån....
Citera
2019-10-06, 20:53
  #14
Medlem
KnaazMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paggan
Jag tror han rest hem nu ett år senare 😅
Tror jag med, HAHA. Men tack ändå. Bor man länge där nere kan man åka till Bratislava med Flixbus billigt, där säljer dem Göteborgs rapé i typ alla kiosker av någon jävla anledning.
Citera
2019-10-06, 21:07
  #15
Medlem
paggans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnaazMannen
Tror jag med, HAHA. Men tack ändå. Bor man länge där nere kan man åka till Bratislava med Flixbus billigt, där säljer dem Göteborgs rapé i typ alla kiosker av någon jävla anledning.

Haha. Intressant!
Köpte fulsnus under disk i Prag en gång. Det var mycket hysj hysj och ”håll käften om det här”. 150kr kostade en dosa General.
Citera
2019-10-06, 22:01
  #16
Medlem
KnaazMannens avatar
Det står dock "chewing tobacco" på baksidan, så vet inte om det är något fuffens som pågår, för slovakien tillhör ju EU. Det var inte heller så att dem sålde under disk, de skyltade med det. Dock förstod dem ingenting när jag sa "one göteborgs rapé" med svenskt uttal...
Citera
2019-10-06, 22:35
  #17
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnaazMannen
Det står dock "chewing tobacco" på baksidan, så vet inte om det är något fuffens som pågår, för slovakien tillhör ju EU. Det var inte heller så att dem sålde under disk, de skyltade med det. Dock förstod dem ingenting när jag sa "one göteborgs rapé" med svenskt uttal...
De skriver "tuggtobak" på dosorna för att kringgå lagstiftningen i länder där snus är förbjudet.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback